بازی لایو سرویس پلی استیشن
یحیی رحیمی

مدیر پلی استیشن از انتشار دو بازی لایو سرویس تا پایان سال خبر داد

یحیی رحیمی 5 خرداد 1401 بدون دیدگاه
155 بازدید

جیم رایان، مدیرکل سرگرمی‌های تعاملی سونی در طی یک جلسه کاری از برنامه‌های آینده پلی استیشن رونمایی کرد. وی به برنامه‌های مختلفی از جمله انتشار 20 بازی هنگام عرضه PSVR 2 گفت و قول انتشار 2 بازی لایو سرویس را تا پایان سال مالی آینده داد. سال مالی در ماه مارس 2023 پایان می‌یابد؛ یکی از بازی‌های لایو سرویس سونی، حالت آنلاین جدید MLB The Show 22 خواهد بود.

بنابر آخرین اخبار بازی، حالت Diamond Dynasty بازی بیس‌بال سونی به بازی‌کنان اجازه خرید پک‌های کارت را برای خلق تیم رؤیایی می‌دهد و همچنین امکان خرید آیتم توسط پول رایج بازی فراهم می‌شود. سونی به دنبال گنجاندن شیوه‌ کسب درآمد مشابه بازی FIFA است.همچنین خرید استودیو بانجی با هدف گسترش بازی‌های لایو سرویس سونی اعلام شد. مدیران پلی استیشن انتظار دارند که بیش از 300 میلیون دلار در سال آینده از این طریق و انتشار بازی‌های کامپیوتر سود کسب کنند.

طبق اسلایدهای نمایش‌داده شده در جلسه کاری مدیران پلی استیشن، تعداد بازی‌های لایو سرویس را دو عدد تا پایان سال مالی FY22 عنوان کرده‌اند. این بدین معنی است که دو بازی تا ماه مارس 2023 در دسترس قرار می‌گیرند. یکی از تحلیل‌گران در مورد دو بازی لایو سرویس عنوان‌شده پرسیده و اینکه آیا مجموعه Destiny از استودیو بانجی که هنوز فرایند خرید آن تکمیل نشده، در بین بازی‌ها قرار دارد یا خیر؟

بازی لایو سرویس سونی

بازی‌های لایو سرویس پلی استیشن

جیم رایان در پاسخ گفته است که بازی Destiny فعلاً در میان سه بازی که برای FY22 برنامه‌ریزی شده‌اند نیست. وی همچنین به دو بازی معرفی‌‌نشده دیگر اشاره کرده که ممکن است یکی از آن‌ها مرتبط با بانجی باشد. البته چندین استودیو سونی در حال ساخت بازی‌های آنلاین هستند و بازی لایو سرویس Haven از استودیوهای جدید پلی‌استیشن در حال ساخت است. آقای رایان در ادامه جلسه، بازی‌های لایو سرویس را «عناوین بدون پایان» دانسته و به انتشار دوازده بازی آنلاین تا پایان سال مالی 2025 اشاره کرده است.

طبق اسلایدها، سه بازی در پایان سال 2023 و چهار بازی نیز در پایان 2024 و در نهایت 2 بازی در 2025 منتشر می‌شود. با این حساب تعداد بازی‌های لایو سرویس سونی به رقم دوازده می‌رسد. در حال حاضر مشخص نیست کدام‌یک از این بازی‌ها برای پلی استیشن منتشر می‌شود؛ اما جیم رایان می‌گوید که تعداد اندکی از آن‌ها برای کامپیوتر نیز برنامه‌ریزی شده‌اند. سونی به دلیل ساخت بازی‌های انحصاری آفلاین شناخته می‌شود و تجربه زیادی در بازی‌های لایو سرویس ندارد.

بازی لایو سرویس سونی پلی استیشن

یکی از بازی‌های آنلاین شرکت سونی که ممکن است در ده ماه آینده منتشر شود، بازی چندنفره The Last of Us است که قرار است به عنوان یک بازی جداگانه از نسخه دوم منتشر شود. استودیو گوریلا گیمز نیز برای ساخت یک بازی آنلاین آماده می‌شود و در عین حال ریبوت مجموعه Twisted Metal هم در حال ساخت است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.