gran-turismo-7
یحیی رحیمی

معرفی بازی Gran Turismo 7: نسخه جدید چه برای ما داشت؟

یحیی رحیمی 23 خرداد 1399 بدون دیدگاه
857 بازدید

طرفداران سری بازی Gran Turismo در رویداد معرفی PS5 به هیجان آمدند. بالاخره بعد از گمانه زنی های متعدد، شاهد معرفی بازی Gran Turismo 7 بودیم. این بازی یکی از انحصاری های کنسول جدید سونی است و در تریلر معرفی نیز بخش های مختلف این بازی را مشاهده کردیم. با پارسی گیم باشید تا ریز به ریز آن را بررسی کنیم.

ویدیو معرفی بازی Gran Turismo 7 اطلاعات زیادی به همراه داشت. سازنده این سری به نام Kazunori Yamauchi در تریلر معرفی بازی گفت: « امروز می خواهم اطلاعات تازه ای از یک گرن توریسمو را به اشتراک بگذارم. من فکر می کنم این نسخه جدید همه را به هیجان خواهد انداخت به خصوص بخش داستانی آن» هر چند که کلیپ معرفی، بخش داستانی را چندان نشان نمی دهد اما همین اندازه برای ما کافی است.

باید گفت که بخش های تازه ای همچون مراحل، آموزشگاه، رویدادهای خاص و مسابقات قهرمانی به بخش Career اضافه شده اند. با نگاهی به تصویر می توانید نقشه کل بازی را مشاهده کنید و همچنین می بینید که شخصی سازی بسیار گسترده ای در دسترس ما خواهد بود و انواع و اقسام آیتم ها را می شود استفاده کرد.

یکی از ویژگی های بازی Gran Turismo 7 ارتقای خودروهاست. برای این کار انواع و افسام تجهیزات وجود دارند و سیستم ارتقای خودرو نیز همان چیزی است که سالهاست درخواست می کنیم. یکی از ویژگی هایی که در تریلر معرفی شده است، نسخه تازه Trial Mountain است و یک سری پیست های مسابقه جدید با این بخش در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بسیاری از پیست های مسابقه برای طرفداران آشنا خواهد بود اما یک سری محیط های تازه هم در اختیار داریم. از جمله آن‌ها می توان به Northern Isle Speedway، Blue Moon Bay Speedway و Willow Springs هستیم که همگی به بازی باز می گردند. با نگاه به نقشه می توان یک سری نقاط قرمز دید. این نقاط نیز یک سری پیست های تازه هستند که از جمله آن‌ها Laguna Seca، Interlagos، Goodwood و Le Mans و … را می توان مشاهده کرد.

gran-turismo-7-ps5

بازی Gran Turismo 7 یک سری اتومبیل های جدید نیز به ارمغان آورده است. برای نمونه می توان به RX-Vision اشاره کرد. همچنین خودرو BAC Mono که یک اتومبیل بریتانیایی است نیز از تازه ای های بازی است. در تریلر شاهد پورشه مدل 917K بودیم و البته Porsche Carrera GT نیز از آن دسته خودروهایی است که اصلا فکرش را نمی کردید اضافه شود.

از جمله ویژگی های جدید بازی می توان به قابلیت Scapes اشاره کرد و با استفاده از آن تصاویر خوبی از بازی تهیه خواهید کرد. بیشتر بخش ها را در نسخه های قبلی دیده ایم و مثلا می توانید خودرو را بشورید و به ظاهرش برسید. از نظر گیم پلی نیز شاهد پیشرفت زیادی بوده ایم و حالت اول شخصی بازی در میان دیگر رقیبان یک سر و گردن بالاتر است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.