دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای PS5
دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای PS5

پارسی گیم 4 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,605 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای پلی استیشن 5

کسی نیست که اسم هیدئو کوجیما را در صنعت بازی‌های ویدیویی نشناسد. این شخص خلاق تا به امروز شاهکارهای زیادی را در این صنعت به وجود آورده که تقریباً تمامی آن‌ها بازی‌های متفاوت و سرگرم‌کننده با داستانی عمیق بوده‌اند. همین سابقه درخشان باعث شده تا افراد زیادی طرفدار ذهن خلاق کوجیما شوند و همواره عطش بالایی برای عناوین ساخته شده توسط او داشته باشند. بازی Death Stranding آخرین عنوان منتشرشده توسط KOJIMA Productions بوده که یک سبک متفاوت را با داستانی عمیق و پیچیده به خورد بازیکن می‌دهد. به‌تازگی نسخه Director’s Cut این عنوان جذاب نیز منتشر شده که نسخه کامل و بهینه‌سازی شده بازی محسوب می‌شود.

مهم‌ترین عنصری که این بازی را جذاب می‌کند، داستان پیچیده و متفاوتش است. روایت این بازی در ایالات‌متحده جریان دارد که اتفاق‌های عجیبی آن را به نابودی کشانده است. موجوداتی نامرئی وارد دنیا شده که انگار با جهان پس از مرگ در ارتباط هستند و پرده میان دو جهان را از بین برده و همه‌چیز را به هرج‌ومرج کشانده‌اند. تداخل آن‌ها با دنیای زندگان باعث تغییرات آب و هوایی عجیب و هولناک شده، برای مثال باران‌هایی شروع به باریدن می‌کنند که برای انسان‌ها مرگبار بوده و به‌مرور جوامع بشری را به نابودی کشاند. اکنون کلونی انسان‌ها در نقاطی کوچک و دور از یکدیگر زندگی کرده و مایحتاج خودشان را توسط پیک‌هایی تأمین کرده که پای پیاده در سرزمین خطرناک بیرون، حرکت می‌کنند. شما در این بازی نقش یکی از همین پیک‌ها با نام Sam Porter Bridges را بازی خواهید کرد و ماجراهای او را در این دنیای پیچیده دنبال می‌کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

بازی Death Stranding توسط استودیو Kojima Productions ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Death Stranding با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

سبک گیم پلی بازی کاملاً ابداعی است. هرچند بسیاری این بازی را یک شبیه‌ساز قدم زدن یا همان Walking Simulator می‌دانند؛ اما پیچیدگی‌های زیادی در گیم پلی وجود داشته که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. هدف شما جابه‌جایی بارهای مختلف بین کلونی‌های انسانی و همین‌طور متصل کردن تمامی جوامع با یکدیگر است. در طول مسیر سختی‌های زیادی را تجربه می‌کنید. علاوه بر مسیرهای صعب‌العبور، دشمنان انسانی و فرازمینی نیز کار شما را مختل کرده و عوامل آب و هوایی هم نقش مهمی بازی می‌کنند. عناصری از بازی‌های مخفی‌کاری، اکشن و ماجرایی در دنیای وسیع و باز Death Stranding نمایان است.

نکته دیگر، گرافیک چشم‌نواز و خارق‌العاده این بازی بوده که در تمامی لحظات صحنه‌هایی زیبا و با جزییات بالا پیش چشمانتان به نمایش می‌گذارد. انیمیشن‌های شخصیت‌ها، صداگذاری و طبیعت زیبایی که در دنیای بازی وجود دارد همگی در کنار تجهیزات آینده‌گرایانه شما با تکنیک گرافیکی حرفه‌ای طراحی‌شده‌اند. نسخه Director’s Cut بازی نه‌تنها این گرافیک را برای نسل جدید کنسول سونی، PS5، بهینه‌سازی کرده بلکه عناصر جدید دیگری را هم به بازی اضافه کرده است. برای مثال یک پیست اتومبیل‌رانی در بازی وجود داشته که می‌توانید در آن رانندگی کنید. زمین تیراندازی، یک ربات جدید و بهینه‌سازی سیستم مبارزات و سلاح‌ها از دیگر ویژگی‌های این نسخه بوده که با داشتن آن، کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین تجربه از این بازی زیبا را می‌توانید داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallout 4 و Sekiro: Shadows Die Twice را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Remastered for the Playstation 5 Console – Take on the trials of Sam bridges with advanced combat, more character actions and a competitive Ranking system for special player challenges. Expanded content – Make use of additional weapons and vehicles, take on new enemy types and explore new locations such as the firing range and racetrack, featuring extra missions and minigames.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 68 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.