بازی Twisted Metal
یحیی رحیمی

Lucid Games احتمالاً بازی ماشین جنگی را برای پلی استیشن 5 می‌سازد

یحیی رحیمی 27 آذر 1400 بدون دیدگاه
707 بازدید

استودیو Lucid Games که به تازگی بازی Destruction All-Stars را برای پلی استیشن 5 منتشر کرده؛ خبر از ساخت یک بازی انحصاری معرفی نشده تراز اول برای PS5 داده است. اگرچه اطلاعاتی از بازی در حال ساخت منتشر نشده، اما طرفداران باور دارند که بازی Twisted Metal در حال ساخت است. بازی ماشین جنگی از جمله قدیمی‌ترین عناوین بازی‌های ویدیویی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

بدون شک همه با بازی ماشین جنگی آشنا هستید و طعم اکشن و مبارزات مهیج بازی را چشیده‌اید. مدت‌هاست که خبری از مجموعه بازی Twisted Metal نیست و آخرین نسخه در سال 2012 برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد که شامل بخش چند نفره و حالت‌های جدید بود. سونی از آن موقع دیگر سراغ این مجموعه نرفته و به انتشار بازی‌های داستانی رو آورده است. شایعات جدید از ساخت یک Twisted Metal خبر می‌دهند و سرنخ‌ها نیز اشاره به یک ماشین جنگی جدید دارند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Lucid Games اوایل امسال، اولین بازی خود به نام Destruction All-Stars را برای پلی استیشن 5 منتشر کرد که یک اثر مسابقه‌ای اکشن با المان‌های تخریب بود که بازیکنان باید با تخریب خودروهای رقیب، برنده شوند. اگر چشمتان را هنگام تجربه‌ی بازی ببندید، خواهید دید که بازی شباهت‌هایی به Twisted Metal دارد؛ البته منتقدان و بازیکنان چندان استقبالی از آن نکردند و این عنوان یکی از پایین‌ترین امتیازها میان عناوین PS5 را دریافت کرد.

بازی ماشین جنگی Twisted Metal

بازگشت ماشین جنگی با طعم رایگان

شباهت این بازی به ماشین جنگی باعث شد تا طرفداران به خبر توسعه‌ی یک بازی جدید واکنش نشان دهند. استودیو در صفحه‌ی لینکداین خود از ساخت یک اثر تراز اول انحصاری خبر داده است و پس از آن، طراح فنی بازی به نام Drew Williams-Rostron نیز ساخت یک اثر تراز اول بزرگ برای پلی استیشن را تائید کرد. مدیر تیم انیمیشن استودیو نیز با آپدیت کردن صفحه‌ی لینکداین، ساخت یک بازی جدید را تائید کرده است. صفحه‌ی توییتر استودیو، آگهی استخدامی به منظور جذب توسعه‌دهندگان جدید منتشر کرده است. در توضیحات آگهی، ساخت یک بازی معرفی نشده در دنیایی عمیق و مهیج نوشته شده است.

پست‌های منتشرشده نمی‌تواند دلیلی بر ساخت بازی Twisted Metal باشد و ممکن است با یک اثر کاملاً جدید روبه‌رو باشیم؛ اما شایعاتی وجود دارد که سونی می‌خواهد بازی ماشین جنگی را همراه با سریال تلویزیونی بر اساس این مجموعه منتشر کند. از آنجایی که لوسید گیمز متخصص ساخت بازی‌های اکشن مسابقه‌ای است، این احتمال قوی به نظر می‌رسد. رسانه‌ی PlayStation LifeStyle نیز در گزارش جدید به این بازی پرداخته و مدعی است که با یک اثر کاملاً جدید روبه‌رو هستیم و احتمال انتشار آن در سال 2023 وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.