یحیی رحیمی

فایل‌های مخفی بازی The Last of Us Part 2 از وجود بخش بتل رویال خبر می‌دهند

یحیی رحیمی 26 مرداد 1400 بدون دیدگاه
337 بازدید

استودیو ناتی‌داگ قبل از انتشار بازی The Last of Us Part 2، عدم وجود بخش چند نفره و آنلاین را تائید کرد. ازآنجایی‌که توسعه‌ی بازی نیازمند توسعه‌دهندگان بیشتر و امکان ایجاد یک تیم دیگر به‌منظور توسعه‌ی بخش مولتی‌پلیر وجود نداشت، به همین دلیل تنها بخش داستانی بازی منتشر شد و به یکی از طولانی‌ترین و بهترین داستان‌ میان بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. به‌تازگی سرنخ‌هایی از برنامه‌های پیشین استودیو برای بخش چندنفره منتشرشده که نشان از وجود بخش بتل رویال دارد.

یکی تولید‌کننده‌های محتوای ویدیوی بازی به نام Speclizer که درزمینه‌ی ساخت ویدیوهای بررسی و ماد بازی‌ها تبحر دارد، نگاهی به فایل‌های مخفی و به‌جامانده از بازی The Last of Us Part 2 انداخته و برنامه‌های اولیه‌ی استودیو را برای طرفداران بازی تشریح کرده است. بر اساس گفته‌های وی، مکان‌های مختلف بازی مانند پاک آدلر و بندر کامالیتو در یک نقشه‌ی کامل قرار دارند که وسعت آن به‌اندازه‌ای است که می‌توان یک مود بتل رویال در بازی لست آو آس راه انداخت.

تصاویر منتشرشده از نسخه‌های اولیه بازی The Last of Us Part 2، نشان از وجود یک قطب‌نما و شمارشگر تعداد بازیکنان باقی‌مانده است که معمولاً دربازی‌های بتل رویال دیده می‌شوند. Speclizer همچنین تعدادی از آیتم‌های مرتبط با بخش چندنفره را مانند یک دستگاه شنود پیداکرده که احتمالاً برای استفاده در یک مود چندنفره به‌کاربرده می‌شود. یک قلاده وجود دارد که ممکن است برای کنترل سگ‌ها استفاده شود و همچنین یک تلویزیون کوچک که مشخص نیست کاربرد آن چیست.

وجود چنین مودهای جالبی این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا ناتی‌داگ به دنبال توسعه‌ی بیشتر آن‌ها نرفته و قطعاً اضافه شدن حالت بتل رویال، به جذابیت بازی خواهد افزود و بهانه‌ای ایجاد می‌کند تا هرروز به بازی سر بزنیم. این یوتیوبر، ماه گذشته نیز یک ویدیو از باگ ویژه‌ای پیداکرده بود که به بازی‌کننده اجازه می‌داد تا هنگام کنترل تامی درصحنه‌ی تعقیب با تک‌تیرانداز، تامی را گیر بیندازد. این اتفاق در بندر کامالیتو می‌افتد و این نشان می‌دهد که مکانیسم‌هایی برای حالت چندنفره در بازی وجود دارد.

گزارش‌های منتشرشده در چند وقت اخیر، نشان از انتشار بخش چندنفره بازی لست آو آس به‌صورت یک بازی جداگانه دارد و خوشبختانه ناتی‌داگ تلاش و زحمت چندساله را دو نخواهد انداخت. نیل دراکمن، کارگردان بازی، در سال 2019 از محبوبیت بخش چندنفره صحبت کرده بود و اینکه می‌داند این بخش برای طرفداران بازی اهمیت زیادی دارد؛ اما قرار نیست بخشی از داستان بازی باشد و هر زمان که برنامه‌ها نهایی شدند، اطلاعات بیشتر منتشر می‌شود.

بازی The Last of Us Part 2

آگهی استخدامی چند ماه پیش ناتی‌داگ، اشاره به ساخت بخش چندنفره بازی The Last of Us Part 2 به‌عنوان یک اثر جداگانه دارد و به نظر می‌رسد که استودیو به دنبال جذب میلیون‌ها بازی‌کننده جدید با انتشار این اثر آنلاین است. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.