بازی لست آو آس
یحیی رحیمی

ریمیک The Last of Us امسال برای پلی‌ استیشن 5 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
223 بازدید

شایعات مختلفی از توسعه ریمیک لست آو آس برای پلی استیشن 5 خبر می‌دهند. در حالی که شایعات پیشین از احتمال انتشار ریمیک The Last of Us در آخر سال میلادی خبر می‌دادند، جف گراب این شایعات را تائید کرد؛ وی گفت که طبق منابع مختلف و صحبت‌هایی که شنیده است، بازسازی بازی The Last of Us قطعاً در آخر سال میلادی برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، جف گراب در قسمت جدید پادکست Kinda Funny حضور پیدا کرد و در مورد مسائل مختلفی اظهارنظر کرد. وی در مورد زمان انتشار ریمیک لست آو آس گفت: «مداوم می‌شنوم که بازی امسال منتشر می‌شود. The Last of Us Remake این تعطیلات آخر سال منتشر خواهد شد». وی در ادامه افزود: «من در مورد این (تاریخ) مطمئن هستم».

ریمیک The Last of Us

زمان انتشار ریمیک The Last of Us

اولین بار بلومبرگ ادعا کرد که ریمیک The Last of Us بر اساس نسخه پلی استیشن 3 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. این گزارش که در مورد مشکلات و چالش‌های استودیوهای سونی بود، سریعاً به سر تیتر رسانه‌ها تبدیل شد. از آن موقع تابه‌حال شایعات زیادی در مورد بازسازی لست آو آس شنیده‌ایم. گزارش‌ها حاکی از تولید بازی توسط استودیو Visual Arts Service Group است؛ اما این استودیو بعدها به‌عنوان گروه پشتیبان به کار ادامه داد و تولید بازی در دست استودیو ناتی‌داگ قرار گرفت.

گروهی از استودیو ناتی‌داگ به‌صورت اختصاصی روی بازی جدید کار می‌کنند. این گروه پس از اتمام ساخت بازی The Last of Us Part 2، بازسازی لست آو آس را شروع کرده است. تام اندرسون به‌عنوان یک منبع آگاه گفته بود که انتشار ریمیک The Last of Us در نیمه دوم سال 2022 اتفاق می‌افتد. رسانه VGC نیز منابع مختلفی در اختیار دارد که تکمیل بازی معرفی‌نشده ناتی‌داگ را نزدیک می‌دانند.

یک ریمیک معرفی‌نشده در پروفایل لینکداین یکی از تسترهای استودیو ناتی‌داگ یافت شد و پس از آنکه رسانه‌ها از وجود چنین توضیحاتی باخبر شدند، متن کوتاه موجود در پروفایل حذف شد. نیل دراکمن، مدیر استودیو، مدتی پیش در صفحه توییتر خود نوشت که سه پروژه در دست ساخت است. به نظر می‌رسد که اولین آن، ریمیک The Last of Us باشد و دومی نیز بخش چندنفره لست آو آس 2. در مورد پروژه سوم اطلاعاتی در دست نیست.

تام اندرسون مدعی است که پروژه سوم همان نسخه کارگردان بازی لست آو آس 2 است و این نسخه در دست تولید قرار دارد. سریال The Last of Us نیز توسط HBO در مرحله فیلم‌برداری قرار دارد و به زودی وارد مرحله تولید و مونتاژ می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.