The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

کارگردان The Last of Us Part 2: جوئل نقش بزرگی در بازی ایفا می کند

یحیی رحیمی 6 مهر 1398 بدون دیدگاه
574 بازدید

سالهاست که طرفداران بازی The Last of Us از کاریزمای شخصیت Joel به وجد آمده اند و همه مایل به دیدن دوباره او در نسخه دوم بازی هستند. اخیرا تصاویری از او را در بازی The Last of Us Part 2 دیده ایم و به نظر می رسد که او نقشی بزرگی در این بازی داشته باشد. حالا کارگردان بازی نیز همین موضوع را تایید کرده است و اثر این شخصیت روی روند بازی فوق العاده زیاد است.

Neil Druckmann در مصاحبه ای که اخیرا با وب سایت IGN داشته است، به تمامی طرفداران اطمینان داده است که شخصیت Joel نقش بزرگی در بازی داشته باشد. او در مورد رابطه بین Joel و Ellie گفته است که:

بخش بزرگی از بازی The Last of Us پیرامون این دو شخصیت و دینامیک میان آن دو و نحوه ارتباط و کنار هم زیستن است. باید بگویم که Joel نقش بزرگی در این بازی دارد. رابطه میان آن‌ها کش پیدا کرده است و بیشتر دلیل آن نیز این است که نوجوانان همیشه همین خواهند بود و همچنین گذشته میان آن دو نیز تاثیرگذار است و برای همین است که آن‌ها را زیاد کنار هم دیگر ندیده ایم.

Druckmann در مورد اینکه چطور این دو قرار است با هم دیگر کار کنند و در بازی The Last of Us Part 2 چه هدفی دارند، چیزی نگفته است و تنها به گفتن اینکه نقش بزرگی در بازی دارد بسنده کرده است. البته گفته است که شخصیت Dina نیز بسیار تاثیر گذار است و به نظر رابطه آن‌ها با Ellie کمی جان تفکر و بحث دارد. همین رابطه مشکوک را در تریلر اخیر نیز مشاهده کردیم و نمی دانیم که آیا این شخصیت کشته شده است یا اینکه چه بلایی سر او آمده است. باید تا زمانی که بازی بیرون می آید، برای جواب به این سوالات صبر کنیم.

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که Joel در بازی حاضر نباشد اما او شخصیتی حیاتی است که به تعادل داستان فوق العاده کمک می کند و قرار گرفتن او کنار الی بسیار مهم و حیاتی است. خوب است که می شنویم او در The Last of Us Part 2 حاضر است و البته چهره پیرشده و پخته او نیز به کاریزمایش اضافه کرده است و خوشحالیم که دوباره او را می بینیم. بازی The Last of us Part 2 قرار است روز 21 فوریه به صورت انحصاری روی PS4 منتشر شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.