کارگردان بازی The Last of Us Part 2
مهدی ملکی

کارگردان بازی The Last of Us Part 2 ارتقای مقام یافت

مهدی ملکی 15 آذر 1399 بدون دیدگاه
477 بازدید

استودیو ناتی‌داگ در تاریخ فعالیتش به تولید و عرضه بازی‌های باکیفت معروف بوده ولی این تنها نکته مربوط به آن نیست و ما می‌توانیم استعداد‌های درخشان این توسعه‌دهنده را هم به خاطر بسپاریم. نیل دراکمن یکی از این اشخاص است که از زمان توسعه مجموعه Jak and Dexter شروع به فعالیت کرد و اکنون دو بازی آخر استودیو تحت نظر او رهبری شده است. استعدادی که در چند سال اخیر به عنوان معاون ارشد استودیو فعال بوده است و اکنون به نظر می‌رسد که باید به مقام جدیدتری عادت کند.

در حالی که سال 2020 میلادی رو به اتمام است، استودیو توسعه‌دهنده بازی‌های The Last of Us و Uncharted تایید کرده که در مقام‌های بالارده آن تغییراتی رخ گرفته است. از این پس آقای نیل دراکمن در جایگاه نایب رئیس این استودیو به فعالیت خواهد پرداخت. او در سه سال گذشته در مقام معاونت به کار خود ادامه می‌داد و در کل 17 سال است که بین اعضای ناتی‌داگ به فعالیت می‌پردازد. با این حال اینکه اختیارات جدید چه فرصت‌هایی را برای او فراهم می‌کند تا ایده‌های جدیدتری را عمل کند مشخص نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم.

The-Last-of-Us-Part-II

به هر حال او تنها شخصی نیست که دچار ارتقای مقام شده است؛ شما وقتی شخصی را در پست جدیدی به کار می‌گیرید، جایگاه سابق او هم باید اداره شود. اکنون کارگردان عملیاتی آلیسون موری و نایب کارگردان برنامه‌نویسی کریستین گیرلینگ به عنوان معاون‌های ارشد استودیو ناتی‌داگ به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

جدا از این موارد، در حال حاضر ما نمی‌دانیم که این استودیو روی چه پروژه‌ای مشغول فعالیت است؛ البته این احتمال وجود دارد آن‌ها روی قسمت‌های نهایی بخش چندنفره The Last of Us Part 2 مشغول شده باشند. قبلاً هم نیل دراکمن اعلام کرده بود که بازی بعدی آن‌ها ممکن است قسمت سوم عنوان مذکور یا حتی یک پروژه جدید باشد.

با این وجود، با توجه به موفقیت کم‌نظیری که مجموعه The Last of Us و مخصوصاً قسمت دوم آن داشته است، بسیار بعید است که سونی به زودی دست از سرش بردارد. البته باید به این موضوع هم توجه کنیم که ناتی‌داگ یک استودیو خود مختار محسوب می‌شود و سونی هرگز نمی‌تواند در روند کار آن خللی وارد کند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.