دانلود بازی Alan Wake's American Nightmare برای PC
دانلود بازی Alan Wake's American Nightmare برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای PC

پارسی گیم 2 بهمن 1398 20 دیدگاه
18,258 بازدید

دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای کامپیوتر

سم لیک نویسنده فنلاندی و بی‌نظیر استودیو Remedy سال‌ها پیش کوله‌بار تجربه خود را در قلمش جمع کرد و توانست یکی از بهترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی را به نام Max Payne خلق کند. مردی که بازی عظیم را به دوش می‌کشید و هنوز زنده مانده بود. ادامه همکاری او با استودیو در آخر به یک بازی داستانی دیگر منجر شد و از دل تمام آن استعداد و توانایی، شاهکاری به نام Alan Wake زاده شد. عرضه این بازی توانست موج عجیبی میان طرفداران بازی‌های ویدیویی ایجاد کند و داستان نویسنده‌ای زخم‌خورده در کمال مالیخولیا افراد زیادی را به سمت این بازی کشاند. استودیو در ادامه موفقیت بازی دست به عرضه یک نسخه جداگانه از بازی به نام Alan Wake’s American Nightmare زد که داستانی فرعی را پیش رو می‌آورد و ما را با چالش‌های عجیبی روبه‌رو می‌کند.

آلن ویک، نویسنده بزرگی است، نویسنده‌ای مشهور که کتاب‌هایش بسیار پرفروش بوده‌اند. اما در دو سال گذشته، این نویسنده بزرگ، دچار عارضه‌ای شده است. او توانایی نوشتن را ازدست‌داده و در طول دو سال گذشته موفق به نوشتن هیچ کتابی نشده است. به نظر می‌رسید این موضوع، حاصل از مشکلات روحی و روانی آلن باشد. آن و همسرش آلیس برای بهتر شدن شرایط روحی‌شان به مسافرت می‌روند. داستان بازی، به‌سادگی آغاز می‌شود و مسائل را طرح می‌کند. بازی Alan Wake’s American Nightmare پر از شخصیت‌های گیرا با ویژگی‌های مختلف است و آلن نیز بی‌شباهت به مکس پین نیست و توانایی عجیبی را در کشتن دارد. برعکس مکس، آلن می‌تواند به طرز معجزه‌آسایی هر چیزی که ازدست‌داده است را برگرداند. اما آیا او در این راه موفق می‌شود؟ روایت خاص داستانی برای سال‌ها مزه اصلی خودش را نگه خواهد داشت.

Alan Wake’s American Nightmare شب‌زنده‌داری‌های نویسنده‌ای در طلب چند خط واژه است. این نسخه جداگانه شمارا با نیروهای تاریکی روبه‌رو می‌کند و همچنین آقای شیطانی Scratch. جدا از آن دشمنان زامبی مانند امان از شما خواهند بری و البته منظره زیبا و دل‌نشین آریزونا نیز جلوه‌ای دیگر به بازی بخشیده است. در مود جدید Arcade می‌توانید تا زمانی که جان در بدن دارید بجنگید و دشمنان را از دور خارج کنید و خود را به بالای جدول برسانید، رقابت با دوستان در این مود بسیار لذت‌بخش و جذاب است. تاریکی از دشمن‌های دهشتناک آکنده است و تنها برق سلاح شماست که می‌تواند آن‌ها را به آن دنیا بفرستد. داستان بازی کاری با آن کرده است که کمتر از واژه شاهکار را نمی‌توان روی آن گذاشت. اگر به این نوع بازی‌ها علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Max Payne و Control بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP2
Processor:Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX 10 compatible with 512MB RAM
DirectX®:10
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7
Processor:Quad Core 2.66GHz Intel or 3.2GHz AMD
Memory:4 GB RAM
Graphics:DirectX 10 compatible or later with 1GB RAM
DirectX®:10
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Alan Wake’s American Nightmare is a video game developed by Remedy Entertainment and published by Microsoft Studios. The game is a downloadable follow-up to its predecessor, Alan Wake, but is not a sequel per se, rather serving as an in-universe spinoff. The game is an Xbox 360 title and was released on 22 February 2012 worldwide. A Microsoft Windows version was released on 22 May 2012 in North America, 29 June 2012 in Europe and 15 November 2012 in Australia. Like its predecessor, the game received mostly positive reviews. Critics praised the change of style and tone from the earlier themes of isolation, light versus darkness, and melancholy, utilizing psychological horror tropes, found in Alan Wake to the madcap, Pulp-influenced themes in Alan Wake’s American Nightmare, utilizing black comedy tropes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    mehdi

    مهمان

    بازی مشکل داره نصب میشه بالا نمیاد سیستمم گیمینگ هست و بازی های گرافیک بالا روش نصب هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ashkan

    مهمان

    بازی به راحتی نصب و اجرا شد بدون مشکل ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه