بازی Alan Wake 2
سید مسعود کاظمی

بازی Alan Wake 2 سال 2023 برای نسل نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود

سید مسعود کاظمی 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
546 بازدید

بالاخره بعد چندین سال صبر، سم لیک، خالق دنیای Alan Wake در جریان مراسم The Game Awards از قسمت دوم این سری رونمایی کرد. بازی Alan Wake 2 با یک تریلر CGI به جهانیان معرفی شد و قرار است در سال 2023 برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

پس از موفقیت فوق‌العاده‌ی مکس پین 2، استودیوی رمدی سراغ ساخت یک IP جدید رفت که بازی Alan Wake بود. هرچند این بازی نتوانست به اندازه‌ی مکس پین فروش داشته‌باشد اما با گذشت زمان، ارزش واقعی این بازی به همه نمایان شد و چندین سال است که طرفداران این بازی، منتظر ساخت قسمت دوم آن هستند. بالاخره در جریان مراسم The Game Awards سم لیک شخصاً در مراسم حاضر شد و با یک تیزر بسیار زیبا، ساخت بازی Alan Wake 2 را رسماً تأیید کرد.

بعد از اینکه استودیوی رمدی نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake را در ماه اکتبر عرضه کرد، شایعات پیرامون معرفی ادامه‌ی این بازی قوت گرفت. قبل از عرضه‌ی بازی Alan Wake Remastered، استودیوی رمدی با یک بسته‌الحاقی به نام AWE، دنیای بازی‌های Control و Alan Wake را  به یکدیگر وصل کرد. پس از اینکه مشکلات مربوط به لایسنس و حق نامِ بازی الن ویک برطرف شد، ساخته شدن آلن ویک 2 آنچنان دور از ذهن نبود.

معرفی alan wake 2 در مراسم the game awards

پس از معرفی بازی Alan Wake 2، سم لیک در توییتر خود لینک پستی از وبلاگ پلی‌استیشن را بازنشر کرد که در آن توضیحات کاملی در مورد بازی نوشته است. آقای لیک در این پست نوشته که برخلاف بازی مکس پین، آن‌ها قصد ادامه دادن داستان الن ویک را از قبل از عرضه‌ی بازی داشتند. او همچنین اضافه کرد که اثر جدید، اولین بازی رمدی در سبک ترسناک و بقا خواهد بود. با در نظر داشتن پایان نسخه‌ی اول این مجموعه، انتخاب این سبک کاملاً منطقی است.

نکته‌ی جالبی که سم لیک در این پست به آن اشاره کرد، این بود که بازیکنان برای لذت از بازی آلن ویک 2 نیازی به تجربه نسخه‌های قبلی ندارند. آقای لیک توضیح می‌دهد که بازی Alan Wake حکم پس‌زمینه‌ی داستانی برای الن ویک 2 است؛ نسخه‌های قبلی این بازی شامل Alan Wake و Alan Wake: American Nightmare می‌شود.

بازی Alan Wake 2 در تاریخی نامشخص در سال 2023 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و از طریق Epic Games برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد. اپیک گیمز قرار است مسئولیت نشر کلی بازی Alan Wake 2 را نیز برعهده داشته باشد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.