alan-wake
یحیی رحیمی

توسعه Alan Wake 2 شروع شده بود اما هیچ گاه منتشر نشد

یحیی رحیمی 16 فروردین 1398 بدون دیدگاه
568 بازدید

همه تجربه فوق العاده Alan Wake را به یاد داریم و هنگامی که این بازی در سال 2010 به بازارها عرضه شد، توانست طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کند. بسیاری از این طرفداران اما مدت هاست که دنبال ادامه این سری هستند و حالا مشخص شده است که Remedy Entertainment مدتی روی توسعه نسخه دوم تلاش کرده است اما هیچ گاه آن را به مرحله نهایی نرسانده است.

این خبر از زبان نماینده Remedy در کنفرانس PAX East 2019 روایت شده است و از او در مورد ادامه سری Alan Wake پرسیده شده است. او در جواب گفته است که توسعه نسخه دوم در زمانی شروع شده بود اما راه به جایی نبرد و تیم توسعه آن نیز از هم پاشید. او گفته است که فعلا خبری نیست و این بازی را نیز در آب نمک نگه داشته اند و ممکن است که چند سال دیگر شاهد شروع دوباره توسعه آن باشیم.

او مشخص کرده است که خود Remedy مالک سری Alan Wake است و هر گاه بخواهد می تواند ادامه ای برای این بازی بسازد. او گفته است که مالک بازی هستند اما همه چیز به این سادگی که ما فکر می کنیم نیست. در حال حاضر Remedy روی بازی Control کار می کند و قرار است که تابستان منتشر شود. او در مورد این بازی نیز گفته است که روند توسعه به خوبی پیش می رود و همچنین قول داده است که نسخه های بعدی این بازی نیز در کار باشند.

او گفته است که می خواهند تمام تلاش خود را در نسخه اول بازی به خرج دهند و اگر شروع کار خوب باشد، حتما سرمایه گذاری بیشتری روی نسخه های بعدی انجام خواهد گرفت. او همچنین امیدوار است که دوباره شاهد بازگشت Alan Wake باشیم و همچنین باور دارد که توسعه دهندگان، درس های زیادی از این بازی گرفته اند.

Control واقعا بازی خوبی به چشم می آید و باید دید که روز 27 اوت که عرضه خواهد شد نیز در عمل چگونه خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.