بودجه ریمیک Max Payne مکس پین
یحیی رحیمی

بودجه ساخت ریمیک مکس پین به اندازه Alan Wake 2 است

یحیی رحیمی 2 فروردین 1403 1 دیدگاه
272 بازدید

ترو ویرتالا، مدیرعامل شرکت رمدی اینترتینمنت با انتشار بیانیه‌ای مالی در مورد پروژه‌های اخیر و جدید اظهارنظر کرد. بودجه ساخت ریمیک بازی مکس پین 1 و 2 در این بیانیه مالی مورد بحث قرار گرفته و راک‌استار گیمز، تمام هزینه ساخت آن را متقبل شده است. بودجه ساخت ریمیک Max Payne طبق گزارش مالی جدید به اندازه بودجه ساخت Alan Wake 2 است و رمدی می‌تواند این آثار را با آزادی مالی کامل بازسازی کند.

تولید جدی ریمیک مکس پین قبل از تیر ماه امسال آغاز می‌شود. این پروژه چند ماهی است که در مرحله «آمادگی تولید» قرار دارد و به‌زودی بعدی توسعه و تولید آغاز خواهد شد. مدیرعامل رمدی اعلام کرد که بودجه این پروژه مشابه آلن ویک 2 است و راک‌استار گیمز هزینه ساخت آن را پرداخت خواهد کرد. گفتنی است بودجه ساخت آلن ویک 2 حدود 50 تا 70 میلیون یورو بود و این نشان می‌دهد که راک‌استار گیمز به دنبال انتشار موفق بازی است و یک بازسازی ساده نمی‌خواهد.

مدیرعامل رمدی در ادامه افزود که دنباله بازی Control در مرحله تائید طرح و ایده اولیه قرار دارد و بازی چندنفره فرعی این مجموعه نیز همچنان در حال ساخت است. پروژه بازسازی مکس پین یک مرحله نسبت به دیگر پروژه‌ها جلوتر است و وارد مرحله بعدی خواهد شد. ریمیک Max Payne پیشرفت قابل‌توجهی در طی سال میلادی جدید داشته و طبق گفته مدیرعامل، پتانسیل زیادی برای موفقیت دارد و به همین دلیل، بودجه‌ای مشابه بازی Alan Wake 2 برای آن در نظر گرفته‌اند.

بودجه ریمیک Max Payne مکس پینبودجه ساخت ریمیک مکس پین

رمدی اعلام کرد که بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری اپیک گیمز برای ساخت آلن ویک 2 جبران شده است. به عبارت دیگر، بازی هنوز به سودآوری کامل نرسیده است و انتظار می‌رود که این اتفاق در طی ماه‌های آینده رخ دهد. هر چند فروش قابل‌توجه بازی باعث شده تا رمدی فاصله زمانی بین بازی‌ها را کمتر کند. در نتیجه بازی آلن ویک 3 زودتر از حد انتظار طرفدارها ساخته و منتشر خواهد شد. هر چند برای دریافت این بازی حداقل باید پنج سال صبر کرد و در این نسل شاهد ساخت دنباله آلن ویک نخواهیم بود.

شرکت رمدی روی پروژه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است. آنها مشغول توسعه دو بسته الحاقی برای Alan Wake 2 هستند که تاریخ انتشار آنها مشخص نیست. دنباله بازی کنترل در حال ساخت است و احتمالاً تولید آن چند سالی طول بکشد. بازی فرعی سری کنترل نیز در مرحله ایده پردازی قرار دارد. در نهایت ریمیک مکس پین توسط تیم جداگانه‌ای در حال توسعه است و با توجه به اینکه بودجه ساخت آن از سوی راک‌استار گیمز تأمین شده، هیچ مشکلی برای ادامه توسعه وجود نخواهد داشت.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    دمش گرم.

    پاسخ دهید