اساسینز کرید والهالا
یحیی رحیمی

نسخه جدید اساسینز کرید و Far Cry‌ سالها تا معرفی فاصله دارند

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
359 بازدید

بنابر گزارش‌ها و آخرین اخبار بازی، طرفداران بازی‌های اساسینز کرید، Far Cry و گوست ریکان باید اندکی بیشتر از قبل، منتظر انتشار بازی‌های جدید باشند. به استناد منابع متعدد که در توسعه این بازی‌ها دخیل هستند؛ نسخه جدید این فرنچایزهای محبوب در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و یوبی سافت فعلاً آماده معرفی و رونمایی از آن‌ها نیست.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Kotaku، یوبی سافت تا مدت‌ها آماده معرفی اساسینز کرید و Far Cry جدید نخواهد بود. گزارش بلومبرگ نیز به همین نکته اشاره می‌کند و در نهایت این Nibel‌ از جمله افشاگران بازی‌های ویدیویی است که خبر مهمی برای طرفداران این بازی‌ها دارد. وی در صفحه توییتر خود نوشت:‌ «بنابر سه منبع مختلف، فار کرای، اساسینز کرید جدید و گوست ریکان بعدی، دیرتر از برنامه‌های یوبی سافت منتشر می‌شوند».

شروع انتشار شایعات و گزارش‌ها در مورد بازی‌های یوبی سافت به ماه فوریه باز می‌گردد. آن زمان گزارشی منتشر شد که Assassin’s Creed تازه‌ای با المان‌های مخفی‌کاری و به‌صورت مستقل منتشر می‌شود تا خلأ ایجاد‌شده را پر کند. دو سال از انتشار اساسینز کرید والهالا می‌گذرد و هنوز برنامه‌ای برای معرفی نسخه بعدی در دست نیست.

اساسینز کرید جدید Far Cry

سرنوشت بازی اساسینز کرید و Far Cry

نسخه جدید که ابتدا به‌عنوان بسته الحاقی اساسینز کرید والهالا در نظر گرفته شده بود؛ ماجرای شخصیت بسیم را دنبال می‌کند و به جای نقشه‌ای وسیع، فضای کوچک‌تری را در نظر دارد و به روند مخفی‌کاری رو آورده است. زمان معرفی و انتشار نسخه جدید مشخص نیست و یوبی سافت فعلاً وجود این بازی را تائید نکرده است.

سخنگوی یوبی سافت در پاسخ به رسانه‌ها گفته است که آن‌ها به شایعات واکنش نشان نمی‌دهند و همچنین یوبی سافت تنوع مختلفی از فرنچایزها را در اختیار دارد و بازی‌های تازه‌ای در دست ساخت هستند که مربوط به برندهای نام‌آشنا و فرنچایزهای کاملاً جدید هستند که قرار است افق بازی‌های ویدیویی امروز را تغییر دهند. اشاره یوبی سافت به بازی‌های در دست ساخت است که به‌تازگی یکی از آن‌ها با نام مستعار Project Q‌ معرفی شده است. این بازی یک بتل آرنا مشابه اورواچ و فورتنایت است.

در مورد اساسینز کرید، Far Cry و گوست ریکان جدید، شایعات مختلفی در دست است. بازی Assassin’s Creed Infinity‌ یک لایو سرویس خواهد بود که ترکیبی از محتوای آنلاین و داستانی را در بر دارد. Far Cry 7‌ نیز روندی آنلاین خواهد داشت و یوبی سافت به دنبال تغییرات گسترده است. گزارش‌هایی از ساخت گوست ریکان جدید خبر داده‌اند و بازی بتل رویال Ghost Recon Frontline نیز در دست ساخت است. در خبر دیگری، یوبی سافت آماده فروش به شرکت‌های خصوصی است.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.