طول داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crown
یحیی رحیمی

طول داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یحیی رحیمی 15 دی 1402 بدون دیدگاه
381 بازدید

مجله گیم‌اینفورمر این هفته پیش‌نمایش عالی از بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر کرد. جزئیات زیادی در مورد بازی تازه یوبی‌سافت و به‌خصوص سه ساعت آغازین آن در دسترس عموم قرار گرفت. یکی از مهم‌ترین نکات، طول داستان Prince of Persia: The Lost Crown یا زمان مورد نیاز برای تمام کردن آن بود که پاسخ دقیقی دریافت کردیم.

شخصیت اصلی بازی شاهزاده پارسی یک شاهزاده نیست. سارگون یک سرباز گارد جاویدان شاهنشاهی است که فراری شده و در تلاش است تا شاهزاده گروگان‌گرفته‌شده را نجات دهد. او به کوه افسانه‌ای قاف سفر می‌کند و باید از پس چالش‌های مختلفی بربیاید. این بازی با عناوین دیگر شاهزاده پارسی تفاوت دارد. با یک اثر مترویدوانیا روبه‌رو هستیم. بازی‌های این ژانر متشکل از راهروها و اتاق‌های به هم پیوسته هستند که در ابتدا اکثر آنها قفل هستند. باید مهارت‌های جدیدی بیاموزد تا بتوانید تمام نقشه بازی را باز کنید. در نتیجه لازم است چندین بار به اتاق‌های یکسان سر بزنید.

طبق گفته گیم اینفورمر، طول داستان بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده حدود 25 ساعت است. این زمان برای یک اثر مترویدوانیا عالی است و در واقع بهترین زمان برای یک اثر در این ژانر حساب می‌شود. خبرهای پیشین نشان از پنجاه ساعت محتوا می‌دادند، اما گیم‌اینفورمر چنین نظری ندارد و معتقد است که با یک بازی با تایم متوسط روبه‌رو هستیم. یوبی‌سافت معمولاً عادت به انتشار بازی‌های کوتاه ندارد و تمامی عناوین چند سال اخیر آنها طولانی و پر جزئیات بوده‌اند.

طول داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crownطول بازی Prince of Persia: The Lost Crown

طولانی بودن باعث افزایش کیفیت یک بازی مترویدوانیا نمی‌شود. این بازی‌ها باید مسیرهای جذابی داشته باشند و اهداف آنها کاملاً متمرکز باشد. به عبارت دیگر هرگونه محتوای اضافه به تجربه کلی ضربه می‌زند. برای نمونه بازی Hollow Knight حدود 27 ساعت است، اما تمام کردن آن بسته به علاقه و مهارت شما ممکن است هفتاد ساعت هم زمان ببرد. بازی Ori & the Blind Forest کوتاه‌تر است و تجربه‌ آن ساده‌تر است. یوبی‌سافت سعی کرده تا بین این دو بازی قرار بگیرد و طول Prince of Persia: The Lost Crown کاملاً مناسب است.

گیم‌اینفورمر در مطلب ویژه‌اش نگاهی به روند و نبردهای بازی هم انداخته است. سارگون با شمشیر دوگانه به نبرد دشمنان می‌رود و روند نبردها بسیار سریع و سرگرم‌کننده است. طراحی پلتفرم‌ها یا سکوها نیز عالی است و سازندگان Rayman Legends از خلاقیت و تجربه مثال‌زدنی‌شان استفاده کرده‌اند و به طور کل یک اثر باکیفیت ساخته‌اند. این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و حتی از دوبله فارسی هم پشتیبانی می‌کند. شاهزاده پارسی با وضوح 4K و 120 فریم در ثانیه روی کنسول‌های پرچم‌دار نسل جدید اجرا خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.