Ghost-Recon-Frontline
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید از بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline بدانید

یحیی رحیمی 15 مهر 1400 4 دیدگاه
3,470 بازدید

یوبی‌سافت روز گذشته بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline را معرفی کرد که بر اساس شوتر سوم شخص تیراندازی مشهور تام کلنسی به نام Ghost Recon‌ ساخته شده است. این بازی یک اثر فرعی از مجموعه به حساب می‌آید که کاملاً رایگان است و دارای المان‌های بتل رویال و همچنین شوتر PvP است. در ادامه تمام آنچه باید در مورد بازی بتل رویال یوبی‌سافت بدانید را شرح خواهیم داد.

حالت‌های مختلف Ghost Recon Frontline

بازی Ghost Recon Frontline هنگام انتشار، دارای دو حالت مختلف خواهد بود. اولین حالت که Expedition نام دارد، همان بخش بتل رویال بازی است که 100 بازی‌کن را دعوت به رقابتی جذاب می‌کند. تیم‌ها به صورت سه نفره باید وارد نقشه‌ای 4 کیلومترمربعی شوند و سپس به یافتن اطلاعات مختلف و حذف دیگر تیم‌ها بپردازند. این حالت در جزیره‌ای به نام Drakemoor جریان دارد که پس از یک فاجعه‌‌ی زیست‌محیطی، کاملاً تخریب شده است.

Ghost-Recon-Frontline

می‌توانید اطلاعات به دست آمده دیگر تیم‌ها را سرقت کنید تا شانس خروج از جزیره را برای آن‌ها کاهش دهید. جزیره‌ی اصلی نیز شامل چهار زیست بوم متفاوت و 20‌ مکان بارز است که بازی‌کنان به منظور یافتن اطلاعات و آیتم‌ها، باید آن را جستجو کنند. کسب پیروزی در حالت بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline با آنچه فکر می‌کنید تفاوت دارد و باید سه بخش از اطلاعات را به دست آورید و سپس درخواست بالگرد کنید. این باعث می‌شود که تیم‌های دیگر از حضور بالگرد آگاه شوند و از فرار شما جلوگیری کنند.

دومین حالت بازی نیز Control نام دارد که به صورت مبارزه تیمی 9 در مقابل 9 پیش می‌رود. روند بازی بسیار سریع است و برد نیز با کشتن تمام اعضای حریف به دست می‌آید. بازی گوست ریکان فرانت‌ لاین دارای فصل‌های متنوعی خواهد بود و همچنین شخصیت‌ها نیز دارای کلاس‌بندی شده‌اند و هر شخصیت داری ویژگی منحصر به فرد خود خواهد بود.

بازی بتل رویال Ghost Recon Frontline

شخصیت‌های متنوع بازی بتل رویال یوبی‌سافت

بازی‌کنان قادر به انتخاب چندین نوع مأمور مختلف خواهند بود که با نام کنتراکتور شناخته می‌شوند و دارای پیش‌زمینه‌ای متفاوت هستند. هرکدام از کلاس‌ها دارای ویژگی‌های متفاوت و همچنین نحوه‌ی پیشرفت مخصوص به خود است و در نتیجه امکان ایجاد یک ترکیب سلاح ویژه را خواهید داشت.

تنها سه کلاس از سربازان بازی Ghost Recon Frontline در ابتدا حاضر خواهند بود. اولین کلاس شامل سربازان هجومی است که متخصص نبردهای نزدیک و شهری هستند. کلاس «حامی» (Support) نیز از بازی‌کنان تیم پشتیبانی می‌کند و آنها را در مقابل حملات، زنده نگه می‌دارد. آخرین کلاس نیز Scout نام دارد که وظیفه‌ی جستجو اطلاعات و دیگر تیم‌ها را توسط پهپاد ویژه دارد. فضای بازی به صورت تاکتیکی کنترل می‌شود و روند بازی نسبت به دیگر رقیبان مانند وارزون پیچیده‌تر است. همیشه بیشتر از یک راه برای برد وجود دارد و این به استراتژی و نحوه انتخاب کنتراکتور بستگی دارد که بتوانید پیروز از این جهنم بیرون بیایید یا طعمه مرگ شوید.

روند و پلتفرم‌های Ghost Recon Frontline

بازی بتل رویال رایگان Ghost Recon Frontline برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی به صورت مداوم آپدیت می‌شود و آیتم‌های متفاوت و رویدادهای جدید را دریافت خواهد کرد. روند بازی برعکس دیگر بازی‌های مجموعه گوست ریکان که به صورت سوم شخص دنبال می‌شود، کاملاً اول‌شخص است و درواقع گوست ریکان فرانت لاین یک شوتر اول‌شخص آنلاین است. این بازی همچنین از جنبه‌ی تاکتیکی مجموعه نیز کاسته است.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی مشخص نیست و تنها یک فرصت کوتاه برای تجربه نسخه‌ی آزمایشی در نظر گرفته شده است. می‌توانید با ثبت‌نام در سایت بازی، فرصت تجربه بازی را از روز 22 تا 29 مهر دریافت کنید. تنها کاربران کامپیوتر قادر به ثبت‌نام خواهند بود و نسخه کنسول هنوز آماده نیست.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Ghost Recon Frontline چیست؟

بازی Ghost Recon Frontline یک اثر بتل رویال رایگان است که به صورت تیمی پیش می‌رود و هر بار 100 بازی‌کن در نقشه قرار می‌گیرند و باید اطلاعات لازم برای خروج از نقشه را پیدا کنید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام و درود خدمت شما
    خواستم بپرسم که سیستم چی میخواد؟
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام چطوری باید برای موبایل دانلود ش کنیم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      فعلا برای کامپیوتر و به صورت محدود منتشر شده، برای موبایل منتشر نخواهد شد.