کالاف دیوتی مدرن وارفر
یحیی رحیمی

استودیو Infinity Ward آماده معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 است

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
518 بازدید

صفحات استودیو Infinity Ward در شبکه‌های اجتماعی به یک بار تغییر ظاهر دادند و تمامی پست‌ها و توییت‌ها حذف شد. افزودن پروفایل مشکی و تغییر هدر به تصویری از شخصیت Ghost در سایه باعث شد تا شایعه معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تقویت شد. استودیو در حال آماده‌سازی برای پخش تریلر معرفی است و این بازی در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

به گزارش پارسی گیم، صفحه توییتر استودیو Infinity Ward تغییرات اساسی به خود دیده است. همان‌طور که گفتیم یک تصویر کاملاً سیاه جایگزین تصویر پروفایل شده است و با توجه به آنکه استودیوها و شرکت‌های دیگر قبل از معرفی بازی جدید این کار را کرده‌اند؛ شایعه معرفی کالاف دیوتی جدید حتمیت پیدا کرد. هدر صفحه توییتر نیز یک تصویر سیاه است؛ اما اگر روشنایی تصویر را افزایش دهید یا اینکه به‌دقت نگاه کنید، شخصیت گوست را در تاریکی خواهید دید.

معرفی Call of Duty: Modern Warfare 2

با نگاه به تصویر می‌توان شخصیت گوست را دید که منتظر دریافت فرمان بعدی است. استودیو اینفینتی وارد هیچ صحبتی از جزئیات بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نکرده و تنها ساخت کالاف دیوتی جدید را تائید کرد. دنباله بازی Modern Warfare طبق شایعات به عملیات نیروی ویژه آمریکا در آمریکا جنوبی و مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر می‌پردازد و جنگی مدرن روایت خواهد شد.

معرفی Modern Warfare 2 به‌زودی

گفتنی است استودیو IW از یک موتور کاملاً جدید برای توسعه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 استفاده کرده است. این موتور به‌صورت بهینه طراحی شده و استودیو امیدوار است که حجم آپدیت‌ها و مشکلاتی که برای نسخه اولیه پیش آمد برطرف شوند. ساخت بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با موتور جدید تائید شده است و این بازی مخصوص کنسول‌های نسل نهم و کامپیوترهای گیمینگ ساخته‌شده و گرافیک بازی نسبت به نسخه اول افزایش یافته است.

اکتیویژن در سال 2019 تصمیم به ریبوت مجموعه مدرن وارفر گرفت و داستانی نو را با شخصیت‌های معروف همانند گوست و کاپیتان پرایس شروع کرد. بازی Modern Warfare 2‌ نیز ادامه‌دهنده داستان این بازی خواهد بود. افت عناوین کالاف دیوتی در طی چند سال اخیر به میزان فروش این مجموعه ضربه زده است و اکتیویژن امیدوار است که موتور گرافیکی جدید بتواند راه‌حل مشکلات فعلی باشد.

بازی مدرن وارفر 2019‌ با ارائه تنوعی از حالت‌های مختلف و همچنین گان‌پلی بی‌نظیر توانست کالاف دیوتی را در مسیر درستی قرار دهد. این روند در بازی‌های بعدی شکسته شد و Call of Duty Vanguard رسماً موردانتقاد افراد زیادی قرار گرفت. در حال حاضر تاریخ معرفی دقیق بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 مشخص نیست و احتمالاً در روزهای آتی، تریلر معرفی منتشر می‌شود.

منبع:‌ IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.