کالاف دیوتی وارزون موبایل
یحیی رحیمی

انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل به آخر سال موکول شد

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
1,166 بازدید

موفقیت کالاف دیوتی موبایل باعث شده تا اکتیویژن برای پروژه‌های بیشتر سرمایه‌گذاری کند. کالاف دیوتی وارزون موبایل تازه‌ترین بازی این شرکت برای اندروید و iOS است که قرار است امسال منتشر شود. صفحه بازی در اپ استور اپل آپدیت شده است و نشان می‌دهد که انتشار Call of Duty Warzone Mobile به مدت چند ماه به تأخیر افتاده است. این بازی موبایل قرار است در روز اول نوامبر (دهم آبان 1402) منتشر شود.

بررسی صفحه رسمی بازی وارزون موبایل نشان می‌دهد که تاریخ انتشار از روز پانزدهم مه به روز اول نوامبر تغییر یافته است. اکتیویژن انتشار بازی در سال اخیر را تائید کرده بود، اما تاریخ دقیق مشخص نبود. مشخص نیست آیا انتشار بازی در روز پانزدهم مه واقعی بوده است یا اینکه تاریخ درج‌شده واقعی نبوده است. خبرگزاری شارلی‌اینتل نیز این مسئله را بازتاب داد و سؤال مشابهی پرسید. اکتیویژن در بیانیه‌ای مطبوعاتی که به دست گیم‌اسپات رسید، ابهامات ایجادشده را رفع کرد.

طبق بیانیه جدید، تاریخ پیشین (پانزدهم مه) واقعی نبوده است و همچنین تاریخ جدید (دهم آبان) هم واقعی نیست. این عمل در دنیای رایانه و صفحات وب به «جایگاه‌دار» شناخته می‌شود. طوری که ناشر تنها یک تاریخ را درج می‌کند تا صفحه وب ایجاد شود و رقم واردشده واقعی نیست. اکتیویژن تأکید کرده که هنوز بازه زمانی انتشار یا تاریخ دقیق را برای این شوتر بتل رویال موبایل اعلام نکرده است و آن‌ها در ادامه سال، اطلاعات تازه‌ای در دسترس قرار خواهند داد.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

پیام اکتیویژن بدین شرح است: «فروشگاه‌های آنلاین تا زمانی که تاریخ تائید نشود، تاریخ احتمالی انتشار را درج می‌کنند. نمی‌توانیم برای ارائه کالاف دیوتی وارزون موبایل به گیمرها در سراسر جهان صبر کنیم و اگرچه در حال حاضر به مرحله انتشار محدود رسیده‌ایم، اما توسعه بازی همچنان در جریان است و انتظار داریم که انتشار جهانی بازی در ادامه سال اتفاق بیفتد.» بیانیه جدید نشان می‌دهد که بازی Call of Duty Warzone Mobile در دسترس افراد محدودی قرار گرفته است و این بازی در حال تست و بررسی است. ممکن است در ماه‌های آینده وارد مرحله بتا عمومی شویم.

وارزون موبایل طبق گفته مایکروسافت قرار بود جایگزین کالاف دیوتی موبایل شود. این گفته توسط اکتیویژن رد شد و آن‌ها همچنان به تولید محتوا برای این بازی محبوب ادامه می‌دهند. در خبر دیگری، روز گذشته گزارشی از تاریخ انتشار کالاف دیوتی 2023 منتشر شد. طبق گزارش، بازی جدید این سری که احتمالاً Modern Warfare‌ خواهد بود، روز بیستم آبان ماه منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.