Call-of-Duty-Vanguard
یحیی رحیمی

تفنگ‌های بازی Call of Duty Vanguard به فصل ششم Warzone اضافه شد

یحیی رحیمی 21 مهر 1400 بدون دیدگاه
564 بازدید

با نزدیک شدن زمان انتشار بازی Call of Duty Vanguard آخرین قدم‌ها برای تغییر بازی وارزون‌ و فعال شدن نقشه جدید برداشته می‌شود. فصل ششم Warzone، آخرین فرصت برای کسب پیروزی در نقشه وردانسک است و پس از اتمام آن، همه چیز از صفر شروع می‌شود و حتی سلاح‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند. در تازه‌ترین اتفاق، 24 آیتم مختلف از جمله تفنگ‌های ونگارد به بتل پس وارزون اضافه شده که می‌توانید با دریافت آنها، همراه موج تغییر بازی شوید.

تمامی آیتم‌های اضافه شده به بتل پس فصل ششم Warzone به صورت رایگان قابل دریافت است و کافی است امتیاز لازم را توسط شرکت در رقابت‌های متفاوت دریافت کنید. در صورتی که سری به بخش بتل پس بزنید، خواهید دید که 24 سطح جدید در کنار سطوح فعلی قرار گرفته و می‌توانید میان آنها جابه‌جا شوید و جوایزی که در انتظار شماست را دریافت کنید.

خبر خوب برای طرفداران کال آو دیوتی آن است که تمامی تفنگ‌ها، اپراتورها و دیگر محتوای بازی‌های Modern Warfare و Black Ops Cold War میان بازی‌کنان وارزون و Call of Duty Vanguard به اشتراک گذاشته خواهد شد و نگران آیتم‌های دریافتی در نسخه‌های پیشین نباشید. اگر در مورد آیتم‌های جدید کنجکاو هستید، باید بگوییم که مسلسل جنگی STG 44 آلمانی و همچنین تفنگ تیرانداز M1 Garand آمریکایی جزو جوایز بتل پس هستند. در زیر نگاهی به تفنگ‌های جدید و سطح لازم برای دریافت آنها بیندازید.

  • Bonerattler STG 44 (seven attachments) – Tier 24
  • Warning Track STG 44 (10 attachments) – Tier 64
  • White Obsidian M1 Garand (eight attachments): Tier 34
  • Heirloom M1 Garand (eight attachments): Tier 72

گفتنی است بازی‌کنان قادر به افزایش سطح تفنگ‌ها خواهند بود، اما امکان تغییر آیتم‌های الحاقی را تا زمان انتشار بازی ونگارد نخواهند داشت. دیگر آیتم‌های جدید نیز توکن‌های XP دو برابر، نشان، اسپری، کارت‌های ویژه و اسکین‌های جدید خواهند بود که همگی به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. کافی است هر روز بازی کنید و امتیاز لازم برای دریافت آنها را جمع‌آوری کنید.

تفنگ Warzone

سیستم آنتی چیت Warzone معرفی می‌شود

اکتیویژن در اقدامی جالب، پیام‌هایی برای متقلبان و هکرهای بازی وارزون فرستاده و آنها را دعوت به رویداد معرفی سیستم آنتی چیت جدید کرده است. این سیستم قرار است امشب به صورت کامل معرفی شود و با جزئیات آن آشنا شویم. بازی Warzone‌ از زمان انتشار تابه‌حال با متقلبان و هکرهای مختلفی سر و کله زده و حذف صدها هزار نفر از بازی، تأثیر چندان زیادی نداشته است.

نسخه بتا بازی Call of Duty Vanguard از سیستم آنتی چیت تازه‌ای استفاده می‌کرد که سریعاً توسط هکرها دور زده شد و مشخص نیست اقدام جدید اکتیویژن، چه اندازه تأثیرگذار خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.