بازی Warzone 2 Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

ساخت بازی Warzone 2‌ و Modern Warfare 2‌ رسما تایید شد

یحیی رحیمی 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,512 بازدید

استودیو Infinity Ward رسما تائید کرد که Modern Warfare 2 و Warzone 2‌ در دست ساخت هستند و تجربه‌ای جدید در سری بازی کالاف دیوتی خواهند بود. این اطلاعات پس از آن منتشر می‌شود که احتمال معرفی بازی Call of Duty Warzone 2 توسط چندین منبع مختلف تائید شده بود. بازی های جدید مجموعه Call of Duty با موتور تازه‌ای ساخته شده‌اند که مشکلات فعلی را برطرف می‌کند و فصل تازه‌ای برای اکتیویژن رقم می‌زند.

بازی Modern Warfare 2

Modern Warfare 2 برای 2022 تائید شد

استودیو اینفینیتی وارد در یک بیانیه مطبوعاتی، ساخت بازی Modern Warfare 2‌ را تائید کرد. این بازی با استفاده از یک موتور کاملاً جدید ساخته می‌شود که «سال‌ها تحت توسعه بوده است» و تجربه‌ی بازی‌کنان در تمامی پلتفرم‌ها را بهبود می‌بخشد. مدرن وارفر 2 ادامه بازی Call of Duty Modern Warfare است که در سال 2019 منتشر شد و 30‌ میلیون نسخه از آن تابه‌حال فروخته شده است. استودیو تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده است؛ اما پاییز سال 2022‌ به‌عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شده است.

اکتیویژن اطلاعاتی در مورد داستان بازی Modern Warfare 2 منتشر نکرده است و شایعات حاکی از پرداختن به کارتل مواد مخدر آمریکای جنوبی است. استفاده از موتور گرافیکی جدید اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا که بسیاری از بازی‌کنان از محدودیت‌های موتور فعلی انتقاد کرده‌اند و آن را در حد کالاف دیوتی نمی‌دانند. تغییر موتور بازی بدین معنی است که تجربه کالاف دیوتی در نسل نهم کاملاً متفاوت خواهد بود.

بازی Call of Duty Warzone 2

Warzone 2 با موتور جدید ساخته می‌شود

اکتیویژن برای اولین بار از بازی Call of Duty Warzone 2‌ رونمایی کرد که بر اساس موتور جدید ساخته شده است. این بازی پایه‌گذار تجربه‌ای نو برای وارزون خواهد بود. بنابر گزارش‌ها، نسخه بعدی وارزون از صفر ساخته شده و موتور بازی پویایی زیادی دارد. این موتور جدید باعث شده تا توسعه‌دهندگان به‌راحتی هر دو بازی را آپدیت کنند و تلفیق عناوین مختلف کالاف دیوتی ساده شود.

کالاف دیوتی وارزون 2 باعث تحول بازی‌های بتل رویال می‌شود و اوج عناوین این ژانر به حساب می‌آید. مدیر استودیو Infinity Ward گفته است که Warzone 2‌ دارای حالت سندباکس است که اولین در نوع خود به حساب می‌آید. وی از ورود به جزئیات خودداری کرده است و اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده منتشر می‌شود. گفتنی است زمان انتشار Warzone 2‌ تائید نشده است و احتمالاً پس از Modern Warfare 2‌ به دست بازیکنان برسد.

یکی از ویژگی‌های مورد انتظار بازیکنان، FOV 120 یا عمق میدان 120 درجه برای کنسول است. بنابر بیانیه مطبوعاتی منتشرشده، خبری از این حالت برای کنسول نیست و استودیو نیازمند بررسی جدی‌تر این موضوع است؛ زیرا که توسعه بهینه بازی برای کنسول‌های نسل هشتم، کار سختی است. FOV باعث کاهش میزان فریم می‌شود و کنترل آن کار ساده‌ای برای استودیو نیست.

پت کلی، مدیر استودیو اینفینیتی وارد در این مورد می‌گوید:‌ «ما می‌خواهیم بازی‌کنان سرگرم شوند و عمق میدان به بازی‌کنان حرفه‌ای بیشتر از تازه‌کار می‌کند و نمی‌خواهیم این بازی‌کنان را تغییر دهیم». استودیو در کنفرانس خبری، وضعیت نامناسب وارزون را تائید کرده است و امیدوار است که آپدیت‌های مناسبی منتشر شوند.

منبع: CharlieIntel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Warzone 2‌ دارای چه ویژگی‌هایی است؟

اکتیویژن برای اولین بار از بازی Call of Duty Warzone 2‌ رونمایی کرد که بر اساس موتور جدید ساخته شده است. این بازی پایه‌گذار تجربه‌ای نو برای وارزون خواهد بود. بنابر گزارش‌ها، نسخه بعدی وارزون از صفر ساخته شده و موتور بازی پویایی زیادی دارد. این موتور جدید باعث شده تا توسعه‌دهندگان به‌راحتی هر دو بازی را آپدیت کنند و تلفیق عناوین مختلف کالاف دیوتی ساده شود.

۱
Modern Warfare 2 چه زمانی منتشر می‌شود؟

استودیو تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده است؛ اما پاییز سال 2022‌ به‌عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.