سریال ویچر
یحیی رحیمی

نتفلیکس در حال طرح‌ریزی فصل چهارم سریال The Witcher است

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
257 بازدید

خالقان سریال ویچر شبکه نتفلیکس، فرایند طرح‌ریزی و مشخص کردن پی‌رنگ فصل چهارم سریال The Witcher را شروع کرده‌اند. در حالی که فیلم‌برداری فصل سوم ویچر طبق برنامه پیش می‌رود، کارگردان این مجموعه به نام استفن سورجیک خبر مهمی برای طرفداران منتشر کرده است.

به گزارش پارسی گیم، طرفداران مجموعه ویچر از دو فصل اول سریال لذت برده‌اند و منتظر پخش فصل سوم هستند. فرایند فیلم‌برداری شروع شده است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. مدتی پیش بود که پی‌رنگ داستان فصل سوم ویچر اعلام شد و از ادامه ماجرای گرالت و سیری باخبر شدیم. فصل جدید با افزودن امپراتور نیلفگارد به نام امیر وار امریس به‌سرعت به‌سوی ماجراهای مهیج سیری و مبارزه او با وایلد هانت می‌رود.

استفن سورجیک که به‌عنوان کارگردان در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) حضور داشته، مصاحبه‌ای با Brigade Radio داشته و به فصل چهارم سریال The Witcher اشاره کرده است. او گفته است که نویسندگان در حال طرح‌ریزی و مشخص کردن پی‌رنگ هستند؛ اما نمی‌داند که آیا او در فصل بعدی نیز حضور دارد یا خیر؟ وی در این مورد گفت: «نویسندگان و تهیه‌کنندگان، طرح فصل چهارم را ریخته‌اند. بله من بخشی از این فرایند نیستم و تنها می‌دانم که آن‌ها در حال طرح‌ریزی هستند».

فصل چهارم سریال The Witcher ویچر

آیا فصل چهارم The Witcher ساخته می‌شود؟

نتفلیکس هنوز به تولید فصل چهارم سریال ویچر چراغ سبز نشان نداده و انتظار می‌رود که پس از پخش فصل سوم، خبر رسمی منتشر شود. موفقیت این سریال باعث شده تا نتفلیکس همچنان روی آن سرمایه‌گذاری کند و آن را در برنامه فصل تعطیلات خود قرار دارد. تصمیم در مورد اینکه آیا سریال ادامه می‌یابد یا خیر به نتفلیکس بستگی دارد و این شبکه اینترنتی، چندین بار سریال‌های محبوب را به دلیل هزینه تولید زیاد لغو کرده است.

نتفلیکس برای اولین بار در طی چند سال شاهد از دست دادن 200 هزار نفر کاربر بود. افزایش قیمت اشتراک و سیاست‌های اخیر مدیران باعث افت میزان کاربران شده است. به صدا درآمدن زنگ خطر باعث شد تا تغییراتی در فهرست برنامه‌ها ایجاد شود. مدیرعامل نتفلیکس در سال 2020، قول ساخت چندین فصل از سریال The Witcher را داد و آن را «فرنچایز عظیمی» نامید که فصل پس از فصل گسترش خواهد یافت.

در حال حاضر زمان پخش فصل سوم سریال The Witcher مشخص نیست و در عین حال طرفداران منتظر انتشار خبرهای بیشتری در مورد اسپین‌آف این سریال به نام Blood Origin هستند. این پیش‌درآمد از مجموعه ویچر حدود هزار سال قبل از زمان گرالت را نمایش می‌دهد و تمرکز اصلی آن روی الف‌ها است. بلاد اوریجین قرار است در اواخر سال 2022 پخش شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.