فیلم The Division دیویژن
علیرضا نظری

ساخت فیلم The Division متوقف شده است

علیرضا نظری 8 دی 1401 بدون دیدگاه
268 بازدید

از زمانی که ورایتی برای اولین بار گزارش داد که فیلم The Division با نقش آفرینی جیک جیلنهال در حال تولید است، شش سال و نیم می‌گذرد. اما هنوز جزئیاتی از فیلم را رویت نکرده‌ایم. حال به نظر می‌رسد شیوع ویروس کوید 19 یکی از دلایل اصلی توقف ساخت فیلم دیویژن، محسوب می‌شود.

در اوایل سال 2017، یوبی سافت اعلام کرد که فیلم اقتباسی بر اساس بازی The Division توسط استفن گاگان نوشته و کارگردانی خواهد شد. اگرچه این موضوع در سال 2018، زمانی که ورایتی اعلام کرد فیلم دیویژن توسط دیوید لیچ (کارگردان فیلم‌های جان ویک، ددپول 2 و سریع و خشمگین: هابز و شاو) کارگردانی خواهد شد، تغییر کرد. با این حال، اکنون در اواخر سال 2022 هستیم و تا به امروز هیچ اطلاعاتی از فیلم ارائه نشده است. اخیرا دلیل این امر توسط کلی مک‌کورمیک (همسر و شریک دیوید لیچ از استودیو 87North Productions) در مصاحبه جدید با Discussing Film مورد بحث قرار گرفته است.

مک‌کورمیک گفت: «صادقانه بگویم، وقتی کووید 19 شیوع پیدا کرد، فیلم The Division را ترک کردیم، زیرا احساس می‌کردیم این یک مستند است. در واقع به این معناست که داستان فیلم به شیوعی می‌پردازد که همزمان در زمان واقعی اتفاق می‌افتد و این به اضطراب و برخی خطرات منجر می‌شود که دیگر سرگرم کننده نخواهد بود؛ مثلا به معنای واقعی کلمه، همه ما مجبور بودیم که در زندگی واقعی آن را تجربه و به نوعی از آن عبور کنیم. من فکر می‌کنم که می‌توانیم اشتیاق به فیلم The Division را دوباره در آن پیدا کنیم. این یک ویژگی فوق العاده است و می‌توانید با گروهی از ماموران که به چنین آینده پساآخرالزمانی وارد می‌شوند، کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهید. اما باید گفت که ما آن را رها کردیم و در این میان کوید 19 مقصر است.»

فیلم The Division دیویژن

آینده فیلم اقتباسی The Division

در حال حاظر می‌دانیم که راوسون مارشال تربر (کارگردان فیلم‌های Skyscraper ،Red Notice) کارگردان بعدی است که توسط نتفلیکس برای این پروژه پس از جدایی لیچ انتخاب شده است. با این حال، لیچ در ابتدا قرار بود به عنوان تهیه کننده باقی بماند. علاوه بر این، راوسون مارشال تربر ممکن است در حال حاضر مشغول پروژه‌های دیگری از جمله دنباله‌های پشت سر هم از فیلم موفق Red Notice و همچنین رهبری مجموعه تلویزیونی Dungeons and Dragons باشد.

وضعیت فیلم The Division در مدت زمانی که اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی همواره در حال افزایش بوده، نامشخص باقی مانده است. از طرفی هم یوبی سافت در حال کار بر روی سریال‌های تلویزیونی مبتنی بر Assassin’s Creed ،Driver و Skull & Bones است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.