فصل سوم سریال The Witcher
محمد صادق شجاعی

روند ساخت فصل سوم سریال The Witcher توسط شبکه نتفلیکس آغاز شد

محمد صادق شجاعی 11 بهمن 1400 بدون دیدگاه
227 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ظاهرا روند ساخت فصل سوم سریال The Witcher آغاز شده و اعضای تیم تولید تصاویری از مراحل انتخاب لوکیشن را منتشر کرده است.

سریال The Witcher یکی از آثار مشهور شبکه Netflix است که به تازگی فصل دوم آن از این شبکه به نمایش گذاشته شد. محبوبیت این سریال در بین مخاطبین شبکه نتفلکیس باعث شده است که ساخت فصل‌های بعدی چندان غیر‌منتظره نباشد. در ماه دسامبر، شورانر سریال ویچر یعنی لورن اشمیت هیسریچ اعلام کرد که نگارش فیلم‌نامه فصل سوم سریال «تقریبا تمام شده است». این گفته او بدان معنا است که به زودی روند ساخت فصل بعدی سریال The Witcher آغاز می‌شود.

با این وجود نباید انتظار داشت که پروسه تولید سریال The Witcher هم‌اکنون آغاز شده باشد. بر اساس گزارش رسانه Redenian Intelligence، تعدادی از اعضای تیم ساخت سریال ویچر شروع به انتشار تصاویری کرده‌اند که با استناد به آن‌ها روند پیش‌تولید فصل سوم این سریال در حال انجام است. به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد که با پروسه تولید فاصله زمانی چندانی وجود ندارد. برخی از تصاویر مذکور مربوط به هفته گذشته هستند.

استیو گاوب، تهیه‌کننده سریال The Witcher، اخیرا در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری از یک لوکیشن جنگلی را منتشر کرده است. وی در کپشن پست خود نوشته: «روز اول مرحله جستجوی لوکیشن برای فصل سوم سریال ویچر. به این ترتیب آغاز شد». سپس او تصویری از یک درخت را منتشر کرده و در کپشن آن نوشت: «یک روز دیگر و انتخاب لوکیشن دیگری برای سریال ویچر. به نظر این محل برای پنهان شدن یک دورف از چنگ Deathless Mother مناسب است. اما می‌دانیم که Deathless Mother در مکان دیگری پرسه می‌زند».

فصل سوم سریال The Witcher

فصل دوم سریال ویچر اواخر سال گذشته پخش شد

تازه‌ترین عکسی که استیو گاوب در اینستاگرام منتشر کرده، راهرو یک قلعه را نشان می‌دهد. در کپشن این پست نوشته شده: «در فصل سوم سریال The Witcher، اتفاقات وحشتناکی در این مکان رخ می‌دهد؟ ماجراجویی برای پیدا کردن لوکیشن‌های سریال همچنان ادامه دارد». احتمالا تصور می‌کنید که تیم تولید تنها در حال پیدا کردن لوکیشن است. اما استیو گاوب تصویر دیگری منتشر کرده که افرادی در حال باز کردن بسته‌بندی وسایل مختلف را نشان می‌دهد. همچنین تهیه‌کننده سریال ویچر وعده داده که «تیم تولید قطعا در فصل سوم کم‌کاری نخواهد کرد».

تنها استیو گاوب اقدام به انتشار تصاویر مربوط به فصل سوم سریال The Witcher نمی‌کند. علاوه بر او، لورن هیسریچ به عنوان شورانر، تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده که به نظر همان لوکیشن اولین تصویر استیو گاوب است. لورن هیسریچ در کپشن پست خود نوشته است: «اولین مرحله از جستجوی لوکیشن فصل سوم سریال ویچر». تصاویر منتشر شده از سوی استیو گاوب و لورن هیسریچ نشان می‌دهند که پیش از آغاز روند ساخت فصل سوم سریال The Witcher، کارهای بسیاری باید انجام شود.

نظر شما در مورد ساخت فصل سوم سریال The Witcher چیست؟ آیا فصل‌های قبلی این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.