فصل سوم Witcher
یحیی رحیمی

طرح داستان فصل سوم سریال ویچر اعلام شد

یحیی رحیمی 16 فروردین 1401 بدون دیدگاه
239 بازدید

نتفلیکس با انتشار تصویری از ست فیلم‌برداری سریال ویچر، رسماً شروع تولید فصل سوم را تائید کرد. فصل سوم سریال ویچر ادامه‌دهنده داستان فصل دوم با بازگشت شخصیت‌های مهمی مانند گرالت و سیری خواهد بود و فعلا زمان پخش آن تائید نشده است. نتفلیکس علاوه بر تائید تولید سریال، طرح داستان فصل سوم سریال ویچر را فاش کرده است.

بنابر آخرین اخبار بازی، فصل دوم سریال Witcher در تعطیلات آخر سال 2021 منتشر شد و مورد توجه میلیون‌ها نفر قرار گرفت. پایان فصل دوم، بسیاری را مشتاق فصل جدید کرد و داستان در این فصل به اوج خواهد رسید. صفحه توییتر نتفلیکس با انتشار تصویر زیر که شخصیت‌های گرالت، ینفر و سیری در آن دیده می‌شوند؛ رسماً شروع تولید فصل سوم را اعلام کرده است. در تصویر می‌توانیم ست فیلم‌برداری را ببینیم و به نظر می‌رسد که فیلم‌بردار در حال ضبط صحنه‌ای با حضور اسبی مخصوص است که به اسب گرالت شباهت دارد.

پس از این تصویر، صفحه توییتر The Witcher، بخشی از طرح داستان فصل سوم سریال ویچر را فاش کرد. گفتنی است پی‌رنگ فصل سوم ممکن است داستان را برای افرادی که هنوز سریال را تماشا نکرده‌اند؛ لو دهد. به همین دلیل است که اگر فصل دوم را تماشا نکرده‌اید و از وقایع داستان خبر ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم که پاراگراف بعدی را مطالعه نکنید. در غیر این صورت همراه پارسی گیم باشید.

داستان فصل سوم سریال ویچر

داستان فصل سوم سریال ویچر

طرح داستان فصل سوم Witcher در یک پاراگراف توضیح داده شده است. بنابر متن منتشرشده، شاه‌ها، جادوگران و هیولاهای قاره به دنبال دستگیری سیری هستند و گرالت که محافظ اوست؛ سعی می‌کند سیری را پنهان کند و برای محافظت از خانواده خود، هر که سد راه آن‌ها شود را نابود می‌کند. ینفر که به دنبال آموزش جادو به سیری است؛ او را به قلعه حفاظت‌شده آرتوزا (Aretuza) می‌برد و در حالی که ینفر امیدوار به کشف نیروی اسرارآمیز سیری است؛ اتفاقات غیرمترقبه‌ای رخ می‌دهند. آن‌ها در میدان نبرد میان نیروهای سیاسی فاسد، جادو سیاه و خیانت گیر می‌افتند. شخصیت‌های اصلی سریال تلاش می‌کنند تا با چالش‌ها دست و پنجه نرم کنند و ممکن است که همدیگر را برای همیشه از دست دهند.

این طرح داستان فصل سوم ویچر بود که توسط سازندگان اعلام شده است و به نظر می‌رسد که پایان داستان در این فصل رخ نخواهد داد. فصل دوم با معرفی شخصیت‌های جدید و بازیگران تازه‌ای همراه بود و فصل جدید نیز همین‌طور خواهد بود. در حال حاضر بازیگران اصلی فصل سوم اعلام نشده‌اند و مشخص نیست چه افرادی را خواهیم دید. گفتنی است CD Projekt RED به‌تازگی ساخت بازی Witcher 4 را تائید کرده است و می‌دانیم که این بازی توسط آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و داستانی کاملاً جدید برخلاف کتاب‌های اصلی را تجربه خواهیم کرد.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.