یحیی رحیمی

بهترین بازی های مارس 2022 که باید دانلود کنید

یحیی رحیمی 11 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,676 بازدید

اگر فکر می‌کردید فوریه 2022 ماه شلوغی است و بازی‌های بزرگی در این ماه منتشر شد؛ بهتر است تجدیدنظر کنید! زیرا که مارس امسال هم ماه بسیار شلوغی است که با انواع و اقسام بازی‌های مختلف پر شده است. شروع ماه با بازی Shadow Warrior 3 است که امتیازهای مناسبی دریافت کرده و در ادامه نیز بازی‌های بزرگی برای طرفداران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر داریم. همراه مطلب بهترین بازی های مارس 2022 برای دانلود از پارسی گیم باشید.

بهترین بازی های مارس 2022

ماه فوریه با انتشار بازی‌هایی مانند Dying Light 2، هورایزن فوربیدن وست و الدن رینگ همراه بود. کنسول استیم دک شرکت Valve هم در این ماه منتشر شد و روزهای شلوغی برای صنعت بازی و طرفداران ویدیوگیم پیش آورد. ماه مارس هم تفاوتی با فوریه ندارد و نه‌تنها شاهد یک پیش‌درآمد از مجموعه فاینال فانتزی هستیم؛ بلکه گرن توریسمو 7 از عناوین انحصاری پلی استیشن در راه است و چندین بازی دیگر که در ادامه به معرفی کوتاه آن‌ها در قالب مطلبی از بخش اخبار بازی می‌پردازیم.

بازی Shadow Warrior 3

Shadow Warrior 3

  1. زمان انتشار: یک مارس – 10 اسفند

بازی‌های پیشین مجموعه Shadow Warrior همگی نمایشی پیوسته از خشونت و خون‌ریزی بوده‌اند و بازی Shadow Warrior 3 هم این سنت را با گرافیک بهتر و نبردهای مهیج ادامه خواهد داد. این بازی بدون شک یکی از گرافیکی‌ترین شماره‌های مجموعه است که با روند سریع و اکشن اول‌شخص، روایت زندگی پر فراز و نشیب لو وانگ را می‌کند. شادو واریر 3 از امروز در اختیار کاربران سرویس پلی استیشن ناو قرار گرفته است و اگر عضو این سرویس هستید؛ بهتر است دست بجنبانید و کشت و کشتار را شروع کنید. منتظر دانلود بازی Shadow Warrior در روزهای آینده از پارسی گیم باشید.

  1. سیستم مورد نیاز بازی Shadow Warrior 3

Babylon’s Fall

  1. زمان انتشار : 3 مارس – 13 اسفند

استودیو پلاتینیم گیمز روزهای شلوغی را سپری می‌کند و به‌تازگی اعلام کرده است که از ساخت بازی‌های تک‌نفره و آفلاین به‌سوی ساخت بازی‌های آنلاین و چند نفره گام بر می‌دارد. این روند در طی سال‌های آینده به اوج خواهد رسید؛ اما فعلاً می‌توان خود را با Babylon’s Fall سرگرم کرد که با مبارزات مهیج گروهی و المان‌های نقش‌آفرینی، قالب گرفته شده است. گفتنی است این بازی هم یک اثر لایو سرویس است و قرار است محتوای بیشتری در ماه‌های آینده به آن اضافه شود. روز سیزده اسفند قادر به شروع بازی از طریق پلی استیشن و کامپیوتر خواهید بود.

Gran Turismo 7

  1. زمان انتشار: 4 مارس – 14 اسفند

استودیو Polyphony Digital پس از مدت‌ها توسعه، گرن توریسمو 7 را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌کند. طرفداران پلی استیشن مدت‌هاست منتظر دریافت تازه‌ترین شماره از مجموعه مسابقه‌ای گرن توریسمو هستند و به نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند استانداردهای فعلی ژانر موتور اسپرت را چند پله جابه‌جا کند. Gran Turismo 7 از جمله واقعی‌ترین بازی‌های رانندگی است که می‌توانید امروزه پیدا کنید و به لطف قابلیت‌های دسته دوال‌سنس، اوج رقابت‌های اتومبیل‌رانی را در پیست‌های سراسر دنیا بچشید.

  1. بازگشت بازی Gran Turismo 7 به فرمول کلاسیک

بهترین بازی های مارس 2022

Triangle Strategy

  1. زمان انتشار: 4 مارس – 14 اسفند

در ادامه مطلب بهترین بازی های مارس 2022 به یکی از ساخته‌های شرکت اسکوئر انیکس برای کنسول نینتندو سوییچ می‌رسیم. بازی Triangle Strategy یک اثر نقش‌آفرینی تاکتیکی است که توسعه آن توسط تولید‌کننده بازی Octopath Traveler پیش برده شده است. این بازی JRPG با مبارزات نوبتی دارای داستان و فضایی غنی است که اگرچه ممکن است شروعی کند و خسته‌کننده داشته باشد؛ اما طراحی بازی بسیار زیبا و به‌یادماندنی است. اگر نمی‌دانید آیا این بازی ارزش خرید دارد یا خیر، بهتر است نسخه آزمایشی را قبل از انتشار دانلود کنید.

بازی WWE 2K22

WWE 2K22

  1. زمان انتشار: 11 مارس – 20 اسفند

مجموعه بازی WWE 2K پس از غیبتی دوساله بار دیگر مهمان کنسول‌های بازی و کامپیوتر خواهد بود. شرکت 2K Games و استودیو Visual Concepts نوید یک بازی باکیفیت و طراحی تازه‌ای را داده‌اند. از جمله تغییرات بازی WWE 2K22 باید به کنترل‌های جدید و جلوه‌های بصری نو اشاره کرد. همچنین طراحی کشتی‌گیران با وسواس زیادی انجام شده است. تنها خبر بد آن است که تعدادی از کشتی‌گیرها از WWE جدا شده‌اند و این باعث ایجاد خلأ بزرگی شده است که قرار است با افزودن کشتی‌گیرهای قدیمی پر شود.

بازی GTA V

GTA V

  1. زمان انتشار: 15 مارس – 24 اسفند

حتماً از اینکه اسم بازی GTA V را در فهرست بهترین بازی های مارس 2022 دیدید؛ تعجب کرده‌اید؟ باید بگوییم که ما هم همین‌طور! شرکت راک استار دو سال پیش تصمیم به انتشار آپگرید گرافیکی بازی GTA V برای کنسول‌های نسل نهم گرفت. نسخه جدید با پشتیبانی از وضوح 4K و میزان فریم 60 در هر ثانیه و البته بهبود کیفیت‌ بافت‌های بصری و افزودن HDR و ری‌تریسینگ، بهترین شیوه به‌منظور تجربه بازی روی کنسول‌های جدید است. جی تی ای آنلاین هم با ویژگی‌های نو آپدیت شده است. در عین حال، ساخت بازی GTA 6 رسماً توسط راک‌استار تائید شد. منتظر انتشار دوباره جی تی ای 5 در اواسط اسفند باشید.

  1. زمان انتشار و جزئیات گرافیکی ریمستر GTA V

بهترین بازی های مارس 2022

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

  1. زمان انتشار: 18 مارس – 27 اسفند

مجموعه بازی فاینال فانتزی نیازی به تحسین و معرفی ندارد و همه با کیفیت آن آشنا هستند. در حالی که هنوز خبری از زمان انتشار Final Fantasy 16 نیست، استودیو Koei Tecmo به همراه تیم نینجا، هدیه‌ی تازه‌ای برای طرفداران این مجموعه دارند. بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در واقع پیش درآمدی برای اولین فاینال فانتزی به‌حساب می‌آید و روندی سولز مانند را در مبارزات پیش گرفته است و با توجه به سیستم‌های استفاده شده، انتظار مبارزات مهیج و جذابی را داشته باشید. منتظر انتشار این بازی جدید برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر در روز 27 اسفند باشید.

Tiny Tina's Wonderlands

Tiny Tina’s Wonderlands

  1. زمان انتشار: 25 مارس – 5 فروردین

در ادامه مطلب بهترین بازی های مارس 2022 به یکی از آثار فرعی مجموعه Borderlands می‌رسیم. این سری بازی همیشه روی مکانیسم‌های نقش‌آفرینی، غارت و اکشن تمرکز کرده‌اند و Tiny Tina’s Wonderlands هم چنین روندی را با داستانی نو و جذاب دنبال می‌کند. بازی دارای کلاس‌های شخصیتی مختلفی است که همان ابتدا می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید و علاوه بر آن، بازیگران بااستعدادی به شخصیت‌های پویا بازی جان بخشیده‌اند تا شاهد یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر باشیم. پیش‌نمایش منتشر شده نشان داد که Tiny Tina’s Wonderlands ارزش تجربه را دارد و می‌تواند نظر میلیون‌ها نفر را جلب کند.

بهترین بازی های مارس 2022

Kirby and the Forgotten Land

  1. زمان انتشار: 25 مارس – 5 فروردین

عجیب نیست اگر بگوییم Kirby and the Forgotten Land بهترین بازی ماه مارس است. این موجود دوست‌داشتنی طرفداران بسیار زیادی دارد و از جمله بهترین شخصیت‌هایی است که نینتندو تابه‌حال خلق کرده است. بازی جدید نینتندو سوییچ، مسئولیت بزرگی روی دوش دارد و این بازی است که دنیای کربی را باید به‌صورت سه‌بعدی ارائه دهد و همان حس و حال بازی‌های پیشین را حفظ کند. نینتندو ثابت کرده که از پس چنین کاری به‌سادگی برمی‌آید. کربی قابلیت تازه‌ای به نام Mouthful Mode دریافت کرده و حال می‌توانید اجسام بزرگ مانند اتومبیل و دستگاه فروش را ببلعد. ماجراجویی همراه کربی قرار است میلیون‌ها نفر بازی‌کننده را سرگرم کند.

Ghostwire: Tokyo

  1. زمان انتشار – 25 مارس – 5 فروردین

25 مارس از همین حالا با انتشار سه بازی بزرگ، ترسناک به نظر می‌رسد. دیگر بازی برتر ماه به ساخته جدید استودیو Tango Gameworks اختصاص دارد. بازی GhostWire: Tokyo با مبارزاتی ریتمیک و داستانی جذاب به دنبال سرگرم کردن بازی‌کنان به بهترین شیوه ممکن است. این اثر جذاب به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود؛ اما بتسدا آن را در اختیار کاربران کامپیوتر هم قرار داده است.

با رسیدن به پایان مطلب بهترین بازی های مارس 2022، وقت آن است شما بهترین بازی‌های این ماه را در بخش نظرات برایمان لیست کنید

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی‌های ماه مارس 2022 را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم فایل بازی و دیتا آنها را به صورت نیم‌بها در اختیار شما قرار می‌دهد. واضح است که تعدادی از بازی‌ها انحصاری به حساب می‌آیند و برای کامپیوتر منتشر نمی‌شوند و در نتیجه باید آنها را بخرید. پارسی گیم فایل دیتا را آماده دانلود خواهد کرد.

۱
آیا دانلود از پارسی گیم نیم بها است؟

بله دانلود از سرورهای پرسرعت پارسی گیم به صورت نیم بها حساب می‌شود و می‌توانید با خیال راحت به دانلود بازی‌های موردعلاقه خود بپردازید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.