سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی GhostWire: Tokyo اعلام شد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1400 1 دیدگاه
645 بازدید

استودیو Tango Gameworks با نمایش بیست دقیقه از گیم پلی GhostWire: Tokyo، اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشت. این اولین بار است که اطلاعاتی جامعی از روند بازی و ساز و کارهای آن دریافت می‌کنیم و نحوه مبارزه و جستجو در شهر تاریک و آخرالزمانی توکیو را می‌بینیم. استودیو پس از اتمام رویداد زنده، گزینه پیش‌خرید بازی در استیم را فعال کرد و همچنین سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo را به اشتراک گذاشت. اگرچه بازی برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود؛ اما نیازمند سیستم چندان قدرتمندی برای اجرای آن نخواهید بود.

بازی GhostWire: Tokyo به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن و کامپیوتر است و پس از طی این مدت، برای ایکس باکس منتشر می‌شود. بازی به شهر توکیو ژاپن سفر کرده که بخش بزرگی از آن تحت تأثیر نیروهای فرازمینی نابود شده است. بازی‌کنان با قرار گرفتن در نقش قهرمانی با توانایی‌های خاص، نبردی ویژه با نیروی‌های فرازمینی را شروع خواهند کرد و برای نجات توکیو از جان خود خواهند گذشت.

سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo

سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo

ویدیو نمایش داده‌شده از گیم پلی بازی گوست وایر توکیو، گرافیک چشم‌نواز این اثر اکشن را به رخ کشید و اکثر جنبه‌های بازی که از آن‌ها خبر نداشتیم را نمایش داد. به‌منظور اجرای این بازی زیبا و مهیج، نیازمند یک پردازنده اینتل Core i7-4770K با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و همچنین 12 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 خواهید بود. حافظه VRAM کارت گرافیک شما باید حداقل 6 گیگابایت باشد و اجرای بازی با حافظه کمتر، پیشنهاد نمی‌شود.

در ادامه مطلب سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo، لازم است به سیستم پیشنهادی بازی بپردازیم. اجرای بازی با کیفیت مناسب، نیازمند پردازنده اینتل Core i7-6700 به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و همچنین کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 است. فضای خالی برای نصب بازی در هر دو حالت هم 20 گیگابایت اعلام شده است و استفاده از حافظه اس اس دی پیشنهاد می‌شود. استودیو، سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo برای وضوح 4K‌ را اعلام نکرده است و احتمالاً نیازمند یک کارت گرافیک RTX 30 برای دریافت آخرین کیفیت گرافیکی ممکن خواهیم بود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم عامل : ویندوز 10 با معماری 64 بیت ورژن 1909 به بالا
  • پردازنده : CORE I7 4770K @ 3.5GHZ یا  AMD RYZEN 5 2600
  • حافظه رم : 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک : NVIDIA GTX 1060 یا AMD RX 5500 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
  • دایرکت ایکس : Version 12
  • فضای خالی: 20 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم عامل : ویندوز 10 با معماری 64 بیت ورژن 1909 به بالا
  • پردازنده: CORE I7 6700 @ 3.4GHZ یا AMD RYZEN 5 2600
  • حافظه رم : 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک : NVIDIA GTX 1080 یا AMD RX 5600 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
  • دایرکت ایکس : Version 12
  • فضای خالی: 20 گیگابایت

سیستم مورد نیاز GhostWire: Tokyo

پس از آنکه سونی، زمان انتشار بازی Ghostwire Tokyo را تایید کرد؛ باید بگوییم که تازه‌ترین ساخته بتسدا در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی علاوه بر استیم از طریق فروشگاه اپیک گیمز هم به فروش می‌رسد. قیمت نسخه استاندارد بازی، 60 دلار اعلام شده است؛ نسخه Deluxe با پک‌های آیتم مخصوص با قیمت 80 دلار به فروش می‌رسد. پیش‌فروش بازی از امروز در فروشگاه پلی استیشن و استیم شروع شده است و اگر زودتر بازی را بخرید، امکان شروع بازی، 72 ساعت قبل از انتشار را خواهید داشت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی GhostWire: Tokyo چه زمانی منتشر می‌شود؟

پس از آنکه سونی، زمان انتشار بازی Ghostwire Tokyo را تایید کرد؛ باید بگوییم که تازه‌ترین ساخته بتسدا در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد

۱
برای اجرای GhostWire: Tokyo چه سیستمی لازم دارم؟

به‌منظور اجرای این بازی زیبا و مهیج، نیازمند یک پردازنده اینتل Core i7-4770K با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و همچنین 12 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 خواهید بود. حافظه VRAM کارت گرافیک شما باید حداقل 6 گیگابایت باشد و اجرای بازی با حافظه کمتر، پیشنهاد نمی‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    A L I

    مهمان

    عالی میشد اگه کرک این بازی رو بزارید
    و اینکه زیرنویس هم براش بزارین . . . لطفا

    پاسخ دهید