دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PC
دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PC

پارسی گیم 14 مرداد 1401 265 دیدگاه
194,543 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای کامپیوتر

در دورانی که صنعت بازی‌های ویدیویی مملو از عناوین زامبی محور و تکراری شد، بسیاری از این کلیشه خسته شده بودند و هر بار اسم زامبی و آخرالزمان شنیده می‌شد، همه می‌دانستند باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. در این میان بازی Dying Light از استودیو Techland توانست متفاوت ظاهر شده و به یکی از برترین و محبوب‌ترین بازی های اکشن تبدیل شود، عنوانی که تا به امروز هم بسیاری آن را تجربه می‌کنند و در محیط‌های وسیعش وقت می‌گذرانند. بازی دایینگ لایت ۲ شماره دوم این عنوان محبوب است که بر روی ریشه‌های محکم شماره قبل مسیرش را ادامه می‌دهد.

دنیایی وسیع و مملو از خطر

بازی Dying Light 2 هم مانند شماره اولش، جنبه مهمی را رعایت کرده که آن را از سایر بازی‌های زامبی محور متفاوت می‌کند. شما در این بازی وارد دنیایی وسیع و بزرگ خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای گشت‌وگذار در آن خواهید داشت. مانند شهر خیالی Harran در شماره اول، این بار هم وارد شهر بزرگی می‌شوید که درگیر ویروس زامبی‌ها شده است، شهری که از آن با نام The City یاد می‌شود و به مناطق مختلفی تقسیم شده است. تمدن بار دیگر به دوران تاریک برگشته اما امید در بشریت همچنان زنده است.

شما برای فرار از گذشته تاریک خود وارد شهر شده‌اید و حال باید در این دنیای بزرگ و رو به نابودی، جایگاه خودتان را پیدا کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید. The City مملو از ماجراجویی‌ها و داستان‌های ناگفته است و برای زنده ماندن در آن، اعتماد به هر فردی جایز نیست؛ پس باید مراقب باشید و تصمیم‌های درستی بگیرید. تنها این را به یاد داشته باشید که هر کاری که مجبور به انجامش هستید را دریغ نکرده اما انسانیت خود را زیر پا نگذارید، به عبارت دیگر انسان بمانید!

راهنمای قدم به قدم بازی Dying Light 2 Stay Human

راهنمای قدم به قدم بازی Dying Light 2 Stay Human

بازی Dying Light 2 Stay Human توسط استودیو Techland ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Dying Light 2 Stay Human با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Dying Light 2 Stay Human

عناصر آشنای گذشته در کنار عناصر جدید

آنچه بازی Dying Light 2 را شاهکار می‌کند، وجود عناصر موفق بازی اول در کنار عناصر جدیدی بوده که در این شماره اعمال شده است. شما بار دیگر باید به کمک تکنیک‌های ورزش پارکور، از در و دیوار بالا رفته و از روی پشت‌بام و ارتفاعات شهر مسیر خود را پیدا کنید. خیابان‌ها مملو از زامبی‌های وحشی بوده و جای امنی نیست. چرخه روز و شب همچنان وجود داشته و در نیمه‌شب، زامبی‌های خطرناک و ویژه‌ای در سطح شهر گشت‌وگذار می‌کنند. شب بهترین زمان برای کشف لانه این موجودات وحشی و پاک‌سازی آن‌ها است.

در کنار عناصر کلاسیک Dying Light چیزهای جدیدی در شماره دوم پیاده‌سازی شده‌اند تا تجربه‌ای آشنا اما منحصربه‌فرد را در آن داشته باشید. شهر اکنون از چند منطقه اصلی تشکیل شده که هر قسمت توسط گروهی از انسان‌ها اداره می‌شود. تعامل این گروه‌ها با شما و یکدیگر یکی از بخشی‌های اصلی داستان بازی بوده و وجود تصمیم‌ها و انتخاب‌های مختلف، روایت Dying Light 2 را شاخه‌ای و غیرخطی کرده است. اینکه تصمیم بگیرید با کدام گروه همکاری کنید، به چه کسی کمک کرده و چه کسی را از سر راه بردارید، همه در داستان، پیشروی و پایان بازی تأثیرگذار هستند. ظاهر شهر نیز بسته به کارهایی که در آن انجام می‌دهید به‌تدریج تغییر می‌کند و محیطی پویا و تأثیرپذیر را در The City شاهد خواهید بود. تعداد زامبی‌های ویژه نیز افزایش پیدا کرده و گونه‌های خطرناک و وحشتناک جدیدی را در طول بازی ملاقات خواهید کرد.

مبارزاتی مهیج و جذاب

بخش مهمی از گیم پلی بازی Dying Light 2 را مبارزات تشکیل می‌دهد که اغلب آن‌ها با سلاح‌های سرد دست‌ساز صورت خواهد گرفت. شما با گشت‌وگذار در محیط شهر و پیدا کردن وسایل و منابع مهم، می‌توانید سلاح‌های ابداعی قدرتمندی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسازید. سازندگان در استودیو Techland تمام تلاش خود را در بهینه‌سازی مبارزات به کار برده‌اند و تجربه ضربه زدن به زامبی‌ها و انسان‌ها، به‌شدت واقع‌گرایانه و لذت‌بخش است. سلاح‌های گرم نیز مانند بازی اول حضور داشته اما استفاده از آن‌ها به دلیل سروصدای زیاد و جلب‌توجه زامبی‌ها چندان توصیه نمی‌شود.

شهری زیبا و بزرگ

جهش بزرگ دیگر بازی Dying Light 2 نسبت به بازی اول، گرافیک زیبا و امروزی‌اش است. بازی اول به‌اندازه کافی زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده بود و در دوران خودش یکی از بهترین گرافیک‌ها را داشت و Dying Light 2 نیز از این قاعده مستثنا نیست. نورپردازی‌های بازی، انیمیشن کاراکترها، صداگذاری، مناظر شهر The City و جلوه‌های ویژه مانند خون، دود و باران از دیگر ویژگی‌های جذاب گرافیکی بازی هستند که آن را درخور عناوین نسل جدید کرده و تجربه شما را از این بازی لذت‌بخش‌تر می‌کنند. درمجموع می‌توان گفت اگر به زامبی‌ها و دنیاهای آخرالزمانی علاقه دارید، دایینگ لایت ۲ بهترین گزینه برای لذت بردن شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Back 4 Blood و Days Gone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7
Processor: Intel Core i3-9100 / AMD Ryzen 3 2300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti / AMD Radeon™ RX 560 (4GB VRAM)
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10
Processor: AMD / Intel CPU running at 3.6 GHz or higher: AMD Ryzen 5 3600X or Intel i5-8600K or newer
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce RTX™ 2060 6GB or AMD RX Vega 56 8GB or newer
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Over twenty years ago in Harran, we fought the virus—and lost. Now, we’re losing again. The City, one of the last large human settlements, is torn by conflict. Civilization has fallen back into the Dark Ages. And yet, we still have hope.
You are a wanderer with the power to change the fate of The City. But your exceptional abilities come at a price. Haunted by memories you cannot decipher, you set out to learn the truth… and find yourself in a combat zone. Hone your skills, as to defeat your enemies and make allies, you’ll need both fists and wits. Unravel the dark secrets behind the wielders of power, choose sides and decide your destiny. But wherever your actions take you, there’s one thing you can never forget—stay human.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 39.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 39 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Dying Light 2 Stay Human نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Dying Light 2 Stay Human کرک شده است ؟

بله. بازی Dying Light 2 Stay Human توسط گروه EMPRESS کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Dying Light 2 Stay Human را اجرا می کند ؟

برای اجرای Dying Light 2 Stay Human شما نیاز به ویندوز 7 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i3-9100 یا AMD Ryzen 3 2300X دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 560 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 60 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light 2 Stay Human را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Dying Light 2 Stay Human در چه جهانی روایت می شود ؟

شما در این بازی وارد دنیایی وسیع و بزرگ خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای گشت‌وگذار در آن خواهید داشت. مانند شهر خیالی Harran در شماره اول، این بار هم وارد شهر بزرگی می‌شوید که درگیر ویروس زامبی‌ها شده است، شهری که از آن با نام The City یاد می‌شود و به مناطق مختلفی تقسیم شده است. تمدن بار دیگر به دوران تاریک برگشته اما امید در بشریت همچنان زنده است. شما برای فرار از گذشته تاریک خود وارد شهر شده‌اید و حال باید در این دنیای بزرگ و رو به نابودی، جایگاه خودتان را پیدا کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید. The City مملو از ماجراجویی‌ها و داستان‌های ناگفته است و برای زنده ماندن در آن، اعتماد به هر فردی جایز نیست. پس باید مراقب باشید و تصمیم‌های درستی بگیرید. تنها این را به یاد داشته باشید که هر کاری که مجبور به انجامش هستید را دریغ نکرده اما انسانیت خود را زیر پا نگذارید، به عبارت دیگر: انسان بمانید!

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 265 دیدگاه
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 265 دیدگاه