GTA Online
یحیی رحیمی

جوایز سه برابر در انتظار بازیکنان GTA Online: مسابقات Motor Wars را از دست ندهید

یحیی رحیمی 8 فروردین 1399 بدون دیدگاه
2,284 بازدید

بازیکنان GTA Online این هفته قادر به بردن جوایزی سه برابر نسبت به هفته های گذشته در مسابقات Motor Wars خواهند بود علاوه بر آن تخفیف های جدید و همچنین محتوای تازه نیز در انتظار شماست. از امروز تا اول آوریل می توانید با شرکت در مسابقات Motor Wars پول و RP سه برابر دریافت کنید و به یک باره پیشرفت زیادی در بازی داشته باشید.

مسابقات Motor Wars شما را در یک استادیوم بزرگ قرار می دهد و می توانید با اتومبیل جنگی خود با بقیه وارد نبرد شوید. اگر این مسابقات چندان شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، می توانید از تخفیف های هفته جدید استفاده کنید. این تخفیف ها به شما امکان خرید اتومبیل های جدید و همچنین اسپرت آن‌ها را می دهد. علاوه بر آن‌ها قادر به اسپرت تانک و هواپیماها خواهید بود.

در مورد اتومبیل ها باید گفت که اگر به آن مدل Mammoth Avenger که به هوا می پرد علاقه مند هستید، می توانید با 60 درصد تخفیف آن را از آن خود کنید. به هر حال می توانید با آن حسابی میان ابرها بگردید. اگر فکر می کنید شانس خوبی دارید و نمی خواهید پول خود را روی اتومبیل ها خرج کنید، می توانید چرخه شانس در کازینوی بازی را بچرخانید و اگر خوش شانس باشید، یک خودرو Zion Classic دریافت کنید.

در کنار اینها، 50 درصد تخفیف برای اتومبیل های دیگر مانند TM-02 Khanjali و Dewbauchee Vagner در نظر گرفته شده است. در صورتی که حساب Rockstar خود را به Twitch Prime متصل کنید نیز می توانید از 10 درصد تخفیف بیشتر لذت ببرید. همچنین قادر به آزاد کردن Pixel Pete خواهید بود و 80 درصد تخفیف در مورد آیتم های Maxe Bank West Office و Mission Row Nightclub در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید پیشرفت خوبی در بازی GTA Online داشته باشید، حالا وقت خوبی است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.