دانلود بازی WWE 2K22 برای PS5
دانلود بازی WWE 2K22 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی WWE 2K22 برای PS5

پارسی گیم 19 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,291 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی WWE 2K22 برای پلی استیشن 5

اگر از گیمرهای قدیمی باشید، قطعاً تجربه بازی‌های کشتی کج و مبارزات مهیج در آن‌ها برای شما لذت‌بخش بوده است. سری بازی‌های WWE یکی از پیشگامان این ورزش در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده که مانند تمامی عناوین ورزشی دیگر، هر سال نسخه جدیدی از آن منتشر می‌شود. استودیو Visual Concepts با معرفی جدیدترین عنوان این سری یعنی بازی WWE 2K22 ورود آن به نسل جدید را برای هواداران بی‌شمارش به ارمغان آورده تا با گرافیکی خیره‌کننده، کنترل‌های بهینه‌سازی شده و ویژگی‌های جذاب جدید دیگر، ساعت‌ها آن‌ها را درگیر مبارزات کند. در بازی کشتی کج 2K22 هر ضربه، حس و حال متفاوتی دارد!

گیم پلی بهینه که با موتور جدیدی ساخته شده است

یکی از مهم‌ترین تغییرها در بازی WWE 2K22 استفاده استودیوی سازنده از موتور جدیدی بوده که منجر به ایجاد تغییرات بهینه زیادی در آن شده است. همه چیز از کنترل بازیکنان، پیاده‌سازی فنون رزمی و انیمیشن‌ها سبک و سیاقی جدید به خود گرفته‌اند و حس و حالی متفاوت را هنگام مبارزات به شما منتقل خواهند کرد. شما در این بازی، شبیه‌سازی بسیار واقع‌گرایانه از ورزش کشتی کج را تجربه می‌کنید و به‌نوعی انگار خودتان وارد رینگ مبارزه شده‌اید.

وجود سوپراستارها و شخصیت‌های معروف

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی WWE 2K22 وجود شخصیت‌ها و سوپراستارهای معروف و مشهور این ورزش در بازی هستند. به لطف گرافیک واقع‌گرایانه و نسل جدید بازی، شما در اولین نگاه، این کاراکترها را خواهید شناخت. شخصیت‌های معروفی از The Rock گرفته تا Sasha Banks، Goldenberg، Stone Cold و… در بازی حضور دارند و جزییات فیزیکی بدن و همچنین صورت تمامی آن‌ها، با دقتی بالا طراحی شده است. هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک مبارزه مخصوص به خود را ارائه می‌دهند.

اضافه شدن بخش MyGM

این بخش که مختصر شده عبارت General Manager است به‌عنوان بخش جدیدی به بازی اضافه شده و ویژگی‌های مخصوص خودش را دارد. شما در این قسمت، تیمی از مبارزان را تشکیل داده و با شرکت در لیگ‌های بزرگ، برند شخصی جدیدی در ورزش کشتی کج تشکیل می‌دهید. مسابقات قهرمانی مختلف، انواع مبارزات با قوانین مختلف و… برای این قسمت تدارک دیده شده تا مسیر شما برای رسیدن به قله و تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین برندها مشخص باشد. در این بخش می‌توانید مثل یک سوپراستار در رینگ مبارزه کنید، مدیریت جوانب مختلف را بر عهده گرفته یا به‌عنوان مربی در پشت صحنه، نکات کلیدی مبارزات را فریاد بزنید! انتخاب با شما است.

بخش MyRISE

بخش ماجرایی و داستانی بازی MyRISE نام داشته که در آن می‌توانید کاراکتر مرد یا زن شخصی خودتان را بسازید و از صفر، مسیری طولانی برای تبدیل شدن به قهرمان کشتی کج را تجربه کنید. ابزارهای جذاب بسیاری برای شخصی‌سازی ظاهر کاراکتر وجود دارد و گرافیک زیبای بازی نیز در این امر به شما کمک می‌کند. کاراکتر شما با شرکت در لیگ‌های جزئی کوچک مسیر را آغاز کرده و در نهایت به بالاترین سطح مسابقات کشتی کج می‌رسد، جایی که با سوپراستارهای معروف هم‌تیمی یا رقیب خواهد شد.

گرافیکی زیبا و خیره‌کننده

جدای از بهبود گیم پلی و کنترل‌ها در کنار ویژگی‌های جدید، گرافیک زیبا و امروزی بازی است که شما را مجذوب خود می‌کند. تمامی اجزای بازی از خود کاراکترها و انیمیشن‌های آن‌ها گرفته تا رینگ مسابقه، نورپردازی‌ها و جزییات فیزیکی، به شکلی استادانه و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. بازی WWE 2K22 زیباترین گرافیک را در ورزش کشتی کج را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ کافی است نگاهی به عکس‌ها و تصاویر منتشر شده از محیط بازی و شخصیت‌ها انداخته و زیبایی و واقع‌گرایانه بودن آن‌ها را به چشم ببینید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 22 و Madden NFL 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WWE 2K22 برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get ripped out of the stands and hit with complete control of the WWE Universe. Hitting this hard has never been so easy. Everything from the controls to the stunning graphics has been redesigned, and feels as real as being ringside at WrestleMania. Unleash dives, kickouts, and finishers with the biggest and most realistic-looking WWE Superstars and Legends: The Rock, Sasha Banks, Goldberg, “Stone Cold” Steve Austin, Brock Lesnar, and more. Celebrate pivotal moments in Rey Mysterio’s iconic career in 2K Showcase. Booyaka!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 50.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی WWE 2K22 در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی WWE 2K22 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.