gears-5
یحیی رحیمی

اهدای جوایز به بازیکنان Gears 5 به دلیل عذرخواهی از اختلال سرورهای بازی

یحیی رحیمی 20 شهریور 1398 بدون دیدگاه
489 بازدید

بازی Gears 5 هفته پیش در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass قرار گرفت و به همین دلیل افراد زیادی به یک باره بازی را دریافت کردند. این هجوم بازیکنان به سمت بازی فوق العاده بود و برای مایکروسافت فوق العاده است اما همین باعث ایجاد اختلال در سرورهای بازی شد. بازی های مولتی پلیر به شدت دچار مشکل بودند و بازی مدام لگ می زد.

تیم توسعه بازی سریعا این مشکل را متوجه شد و برای همین دست به آپدیت بازی زد و فعلا مشکل برطرف شده است و البته فعلا مشخص نیست که اگر بازی در دسترس عموم نیز قرار گیرد باز مشکلی ایجاد خواهد شد یا خیر زیرا که آن زمان تعداد بازیکنان بازی به اوج خواهد رسید. استودیو The Coalition برای تشکر از صبوری بازیکنان البته جوایز خوبی اهدا کرده است.

استودیو به افرادی که بازی را از طریق Xbox Game Pass دریافت کرده بودند، یک جایزه جالب در نظر گرفته است و همین حالا می توانید 600 Scrap و البته 5 روز Boost برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. البته دقت کنید که این جوایز تا 48 ساعت دیگر در دسترس خواهد بود و بعد از آن دیگر خبری از جایزه نیست.

بازی Gears 5 تا به حال نظر منتقدان را به خود جلب کرده است و به خصوص بخش آنلاین و مولتی پلیر بازی فوق العاده جذاب است و می تواند سالها بازیکنان را مشغول به خود نگه دارد. همچنین استودیو بازی قرار است محتواهای جدیدی را مداوم در اختیار بازیکنان قرار دهد و به همین دلیل شاهد بخش های جدید و شخصیت های جدید و البته نقشه های تازه خواهیم بود و در نتیجه برای اطلاعات بیشتر گوش به زنگ باشید.

اگر مایل به تجربه بازی Gears 5 هستید، همین الان می توانید با پرداخت هزینه ماهانه سرویس Xbox Game Pass آن را دریافت کنید یا یکی دو روز منتظر انتشار عمومی بازی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.