آپدیت بازی GTA Trilogy
یحیی رحیمی

آپدیت بزرگ بازی GTA Trilogy برای کنسول و کامپیوتر منتشر شد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1400 9 دیدگاه
5,549 بازدید

پس از آنکه شرکت راک‌استار خبر از انتشار به‌روزرسانی GTA برای بازی‌های ریمستر شده جی تی ای داد؛ آپدیت جدید بازی GTA Trilogy رسماً برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد. این آپدیت برای هر سه بازی مجموعه منتشر شده است و باگ‌های بازی را بهبود می‌بخشد.

طبق آخرین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی GTA Trilogy از طریق فروشگاه‌های مایکروسافت، پلی استیشن و همچنین لانچر راک استار در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر حجم دقیق آپدیت مشخص نیست؛ اما اگر بخواهید بازی را از ابتدا نصب کنید باید حدود 33 گیگابایت حجم کنار بگذارید. گفتنی است حجم ریمستر بازی GTA San Andreas به 18.5 گیگابایت رسیده است و این مقدار برای جی تی ای وایس سیتی حدود 9 گیگابایت است و در نهایت دانلود بازی GTA 3 هم 4.2 گیگابایت حجم لازم دارد.

آپدیت جدید بازی GTA Trilogy که نسخه فعلی را به 01.0005.000 افزایش می‌دهد؛ اولین بار توسط صفحه توییتر PlayStation Game Size گزارش شد. این حساب توییتر با دسترسی به آخرین تغییرات در فروشگاه پلی استیشن، زودتر از بقیه به خبرها دست پیدا می‌کند. گفتنی است آپدیت نسخه پلی استیشن بازی هم حجمی مشابه نسخه کامپیوتر دارد. در مورد تغییرات اعمال شده باید به برطرف کردن صد باگ آزاردهنده اشاره کرد و لازم است که بار دیگر بازی را از ابتدا دانلود کنید.

آپدیت جدید بازی GTA Trilogy

ویژگی‌های آپدیت جدید GTA Trilogy

بنابر مطلب منتشر شده توسط راک استار باید انتظار بهبود عملکرد بازی و همچنین برطرف شدن مشکلاتی گرافیکی و افزایش کیفیت بافت‌ها را داشته باشیم. بیش از صد تغییر گسترده در بازی‌های مختلف GTA Trilogy اعلام شده است و اگر از باگ‌های بازی کلافه شده بودید؛ وقت آن است که آپدیت جدید بازی GTA Trilogy را دریافت کنید. این بازی شروع سختی در آبان ماه امسال داشت و تابه‌حال چندین آپدیت مهم منتشر شده‌اند که منجر به تغییرات گسترده‌‌ای شدند.

میزان فروش بازی GTA Trilogy Definitive Edition از مرز ده میلیون نسخه گذشته است. مدیرعامل شرکت Take-Two انتشار سه گانه جی تی ای را موفقیت‌آمیز خوانده است و معتقد است که بازی GTA Trilogy فراتر از انتظارات عمل کرده است. بسیاری از مشکلات اولیه برطرف شده‌اند و در نتیجه بازی می‌تواند تجربه‌ای مناسب در اختیار خریداران بگذارد و در حال حاضر، بهترین نسخه برای تجربه این آثار کلاسیک است.

اگر وارد جزئیات آپدیت جدید GTA Trilogy شویم، تغییرات مهمی را می‌بینم. برای نمونه حالت‌های گرافیکی بازی در تمام پلتفرم‌ها بهبود یافته است. همچنین ایرادی که اجازه تکرار مرحله را از چک‌پوینت قبلی نمی‌داد رفع شده است. باگ‌های بسیار زیادی در هر سه بازی برطرف شده‌‌اند که البته وجود آنها عدم دقت استودیو را می‌رساند. در صورتی که به دنبال بهترین تجربه ممکن هستید؛ آپدیت بزرگ بازی GTA Trilogy را دانلود کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    Mahd az

    مهمان

    درود،عرضه شده؟
    مفید بوده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    برای گوشی هم میاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      £€mahdi€¥ در پاسخ به ماهان

      مهمان

      خوب یه کامپیوتر گیمینگ بخر اگه هم رو گوشی بیاد فک کنم فقط رو پرچم دارا بیاد مثل s21 و iphone 13 چون چیزی که من تو کامپیوتر دیدم فک نکنم تو گوشی قابل اجرا باشه

  • Avatar

    امید قرنیه

    مهمان

    کی واسه اندروید میاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      £€mahdi€¥ در پاسخ به امید قرنیه

      مهمان

      خوب یه کامپیوتر گیمینگ بخر اگه هم رو گوشی بیاد فک کنم فقط رو پرچم دارا بیاد مثل s21 و iphone 13 چون چیزی که من تو کامپیوتر دیدم فک نکنم تو گوشی قابل اجرا باشه

  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    با سلام . این آپدیت کی قرار میدید؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به روح الله

      نویسنده

      سلام فعلا آپدیت به صورت کرک شده در دسترس نیست. منتظر باشید

  • Avatar

    محمدرضا مرادی زاده

    مهمان

    از کجادانلود کنیم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمدرضا مرادی زاده

      نویسنده

      دانلود به صورت کرک شده فعلا در دسترس نیست.