عملکرد بازی GTA Trilogy
محمد صادق شجاعی

مدیرعامل شرکت Take-Two از عملکرد بازی GTA Trilogy راضی است

محمد صادق شجاعی 30 دی 1400 بدون دیدگاه
307 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مدیر‌عامل شرکت Take-Two یعنی استراوس زلنیک باور دارد که بازی GTA Trilogy از زمان انتشار در ماه نوامبر سال گذشته، به شکل فوق‌العاده‌ای عمل کرده است.

سه‌گانه جی تی ای شامل بازی‌های GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas می‌شود. این اثر مورد‌انتظار با تعداد قابل توجهی از ایرادات فنی همراه بود. علاوه بر این وجود مواردی همچون موسیقی‌های بدون لایسنس و یادداشت‌های سازندگان منجر به حذف موقت نسخه کامپیوتر بازی GTA Trilogy از فروشگاه راک استار شد. تمامی این مشکلات به بازخورد‌های منفی بازیکنان و منتقدین منجر شد. شرکت Rockstar  متعاقبا از طرفداران به دلیل وضعیت بازی جی تی ای تریلوژی عذرخواهی کرده و وعده بهبود آن به واسطه به روز رسانی‌ها را داد. با این حال استراتوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیکو تو، موارد گفته شده را بی‌اهمیت جلوه داده و از عملکرد بازی GTA Trilogy ابراز رضایت کرده است.

گفته‌های استراوس زلنیک بیشتر به صحبت در مورد واکنش‌های منفی نسبت به در اختیار گرفتن مالکیت شرکت Zynga اختصاص داشته است. شرکت Take-Two، مدتی پیش با پرداخت مبلغ 12.7 میلیارد دلار اقدام به خریداری این غول بازی‌های موبایل کرد. در مصاحبه با مدیرعامل شرکت تیک تو گفته شد که بازی GTA Trilogy دارای نقایصی متعددی بوده و پیش از کامل شدن روند ساخت، منتشر شده است. اما این مقام در جهت نادیده گرفتن مشکلات و تاثیر آن‌ها بر عملکرد تجاری بازی مذکور حرکت کرده است.

استراوس زلنیک در صحبت‌هایش اذعان کرد که «بازی جی تی ای تریلوژی، بازی جدیدی نیست. این اثر در واقع نسخه ریمستر بازی‌های منتشر شده قدیمی است. در ابتدای امر یک مشکل داشتیم که آن را حل کردیم. بازی GTA Trilogy برای شرکت تیک تو بسیار عالی عمل کرده است».

عملکرد بازی GTA Trilogy

شرکت راک استار از عملکرد بازی GTA Trilogy رضایت چندانی ندارد

این گفته‌های استراوس زلنیک احتمالا تلاشی برای آرام کردن سهامدارانی است که نسبت به خریداری شرکت زینگا واکنش منفی دارند. این اقدام شرکت تیک تو به عنوان بزرگترین خرید تاریخ صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شد. اما این دستاورد عمر چندانی نداشت و شرکت مایکروسافت با پرداخت مبلغ 68.7 میلیارد دلار شرکت Activision Blizzard را به مالکیت خود در آورد.

شرکت راک استار اولین آپدیت بزرگ بازی GTA Trilogy را یک هفته پس از انتشار ارائه کرد. در این شرایط شرکت مذکور اعلام کرد که آثار موجود در سه‌گانه جی تی ای «در وضعیتی منتشر نشدند که استاندارد‌های کیفت این شرکت را بر‌آورده کنند».

آیا شما با گفته‌های مدیرعامل شرکت Take-Two در مورد عملکرد بازی GTA Trilogy موافق هستید؟ آیا به نظر شما هم این اثر موفق عمل کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.