آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy
محمد صادق شجاعی

آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy هفته آینده منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 7 اسفند 1400 4 دیدگاه
5,153 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Rockstar قصد دارد در هفته آینده آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

شرکت راک استار مدتی پیش اقدام به انتشار بازی GTA The Trilogy کرد. علاقه‌مندان سری جی تی ای می‌توانند در قالب این اثر نسخه ریمستر بازی‌های GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas را تجربه کنند. بازی جی تی ای تریلوژی انتشار چندان موفقی نداشت و مشکلات متعدد آن نارضایتی بسیاری از بازیکنان را به دنبال داشت.

شرکت Rockstar در قالب انتشار آپدیت‌های مختلف تلاش می‌کند تا سه‌گانه GTA را به بازی مورد‌نظر بازیکنان نزدیک کند. حال این شرکت در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که «هفته آینده آپدیت‌های جدیدی برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد». در ادامه این توییت، شرکت Rockstar از «صبر و حمایت جامعه بازیکنان» قدردانی کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy چه تغییراتی را اعمال کرده و چه مشکلاتی به واسطه آن رفع خواهد شد. همچنین مشخص نیست که چندین آپدیت منتشر شده یا صرفا یک آپدیت برای چند پلتفرم ارائه خواهد شد. این به‌روز‌رسانی تازه‌ترین اقدام شرکت راک استار در راستای انتشار مجموعه‌ای از آپدیت‌ها برای بازی جی تی ای تریلوژی محسوب می‌شود.

آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy

تعداد آپدیت‌ها و تغییرات بازی GTA The Trilogy مشخص نیست

بازی GTA The Trilogy در ماه نوامبر با تعداد قابل توجهی مشکلات فنی و همچنین وجود فایل‌های نا‌خواسته مانند موسیقی‌های بدون لایسنس و یادداشت‌های سازندگان منتشر شد. شرکت Rockstar متعاقبا از طرفداران سری GTA عذرخواهی کرده و قول یک سری آپدیت برای بهبود بازی مذکور داد.

با وجود عملکرد ضعیف بازی جی تی ای تریلوژی روی پلتفرم‌های مختلف به خصوص نینتندو سوییچ، مدیرعامل شرکت Take-Two یعنی استراوس زلنیک ادعا کرده که این بازی از زمان انتشار «عالی» عمل کرده است. نسخه فیزیکی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition با تاخیر در اوایل این ماه برای نینتندو سوییچ منتشر شد. نسخه فیزیکی مربوط به دیگر پلتفرم‌ها با فاصله حدودا یک ماهه نسبت به نسخه دیجیتال در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر) در دسترس قرار گرفت.

نظر شما در مورد آپدیت جدید بازی GTA The Trilogy چیست؟ آیا امیدوار هستید که به این واسطه شرایط بازی مذکور بهبود پیدا کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    کسی نمیدونه ب موبایل کی میاد هم زمان میان همه پلتفرم ها اخه نوشته تو همین هفته میاد!!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    CbMohammad rezma

    مهمان

    سلام ابدیت موجود میکنی چون واقعا خیلی مشکل داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا مرادی زاده

    مهمان

    سلام آپدیتش موجود میکنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ALI

    مهمان

    چی بگم والا راکستار ادمو جون به لب میکنه تا حسش بره میبینی بازیو درست کردن
    درست شدن این بازی باید اولویتشون بود و یکاری میکردن ک از نسخه اصلی بهتر بشه
    تا ابروی خودشونو بخرن .

    پاسخ دهید