gta v
یحیی رحیمی

مجانی شدن بازی GTA V روی اپیک گیمز باعث اختلال در سرورهای GTA Online شده است

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1399 8 دیدگاه
4,314 بازدید

بازی GTA Online دچار مشکلات اتصال و کندی شدیدی شده است. این به دلیل مجانی شدن بازی GTA V روی فروشگاه اپیک گیمز است و همین باعث شده است که بسیاری از بازیکنان قادر به ورود نباشند. راکستار اما اعلامیه ای در این مورد منتشر کرده است.

استودیو Rockstar Games در مورد مشکلات پیش آمده برای بازی GTA Online گفته است که فشار بسیار زیادی روی سرورهایش وجود دارند و فعلا تمامی سرویس ها با مشکل مواجه شده اند. در این مورد گفته شده است: « به دلیل تعداد بسیار زیادی بازیکنان، ما فعلا مشکلاتی در زمینه اتصال به سرویس های Rockstar Games و لانچر روی رایانه های شخصی داریم. ما به شدت در حال کار روی رفع این مشکل هستیم و در صورت رفع مشکل، خبر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.»

خود فروشگاه Epic Games نیز با مجانی کردن بازی GTA V مشکلات بسیار زیادی را تجربه کرد و تقریبا چند روز اول سرورهای این فروشگاه از دسترس خارج بودند و حتی برنامه های خود فروشگاه نیز بهم خورد. به شکلی که تخفیف های جدید این فروشگاه کاملا زیر سایه این بازی رفت و به همین دلیل تصمیمات جدیدی گرفته شد. از این به بعد در صورتی که هزینه کامل خرید یک بازی را پرداخت کرده باشید و بعدا بازی تخفیف خورده باشید، اجازه بازگردانی و دریافت پول خود را خواهید داشت.

می توانید تا روز 21 مه میلادی بازی GTA V را به حساب خود اضافه کنید و در صورتی که چند روز اول به بازی وارد شوید، قادر به دریافت 1,000,000 دلار پول داخل بازی نیز برای شروع خواهید بود که می تواند حسابی بازی شما را از این رو به آن رو کند. در حال حاضر هنوز مشکلاتی برای هر دو فروشگاه Epic و Rockstar وجود دارد و باید منتظر خبرهای بیشتری بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    gamer. Education Windows

    مهمان

    چجوری نصب و دانلود کنم از کجا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    ببخشین این بازی رو الان میشه از ایپک گیمز رایگان دانلود کرد یا تموم شد تو رو خدا اگه کسی اکانت داره من خریدارم میخام انلاین بازی کنم چون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Alireza

      مدیر سایت

      تمام شده.

  • Avatar

    مهزیار

    مهمان

    سلام من از طریق اپیک گیمز بازیو تا 25 گیگ دانلود کردم بقیه دانلودو گزاشتم برای بعدا چون گفته بودن که اگه اینکارو کنم میتونم بازیو بصورت رایگان دانلود کنم اما الان میرم مبینم بازی نیست میتونین کمکم کنین؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    من متوجه نشدم اگر gta v از اپیک گیم دانلود کنم می تونم برای همیشه انلاین بازی کنم چون من نسخه کرک شده این بازیو دارم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آرش

      پشتیبانی

      بله میشه

  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام
    ببخشید اگر من بازی رو تا 1 خرداد دانلود کنم دیگه میتونم برای همیشه رایگان بازی کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      مدیر سایت

      سلام
      بله