فروش بازی GTA The Trilogy
محمد صادق شجاعی

میزان فروش بازی GTA The Trilogy فراتر از انتظارات بوده است

محمد صادق شجاعی 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
598 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سه‌گانه جی تی ای از نظر عملکرد تجاری یک موفقیت برای شرکت Rockstar محسوب می‌شود و میزان فروش بازی GTA The Trilogy در حدود 10 میلیون نسخه بوده است.

ماه نوامبر سال 2021، بازه زمانی مهمی برای نسخه‌های ریمیک و ریمستر آثار مختلف بود. در این ماه بازی‌های Pokémon Brilliant Diamond ،Pokémon Shining Pearl و GTA The Trilogy در دسترس قرار گرفتند. با وجود انتظارات بازیکنان، این آثار چندان موفق ظاهر نشدند. بازی‌های Pokémon در زمان انتشار دارای حجم بالایی از باگ‌ها و اشکلات بودند. همچنین سه‌گانه GTA با وجود برخورداری از بازی‌های محبوب سری GTA در جلب نظر بازیکنان با شکست رو‌به‌رو شد.

علی‌رغم شکایت‌های بازیکنان نسبت به بازی GTA The Trilogy، شرکت Take-Two Interactive اعلام کرده که این اثر فراتر از انتظارات عمل کرده است. استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو، در خلال گزارش مالی سه‌ماهه شرکت مذکور، اعلام کرد که سه‌گانه جی تی ای به طور قابل توجهی فراتر از انتظارات عمل کرده است. با این وجود که آمار فروش به صورت دقیق مشخص نشد، اما بر اساس این گزارش در حدود 10 میلیون نسخه از بازی GTA The Trilogy در سه ماهه اول انتشار به فروش رسیده است.

با وجود اشاره به موفقیت تجاری بازی جی تی ای تریلوژی، استراوس زلنیک مشکلات این اثر در هنگام انتشار را نادیده نگرفت. وی در این باره گفت: «بعضی وقت‌ها ما کوتاهی می‌کنیم و فکر می‌کنم سه‌گانه جی تی ای نمونه‌ای از آن است. در ادامه، ما به شدت روی کیفیت تمرکز می‌کنیم و نسبت به همه بازی‌های آینده بسیار مطمئن هستیم». علی‌رغم مشکلات اولیه بازی GTA The Trilogy، استراوس زلنیک اعلام کرد که نحوه مدیریت روند ساخت هیچ یک از بازی‌ها تغییر نخواهد کرد. همچنین شرکت Take-Two Interactive نسبت به بازی‌های آینده سری GTA هیچ نگرانی ندارد.

فروش بازی GTA The Trilogy

شرکت تیک تو به بازی‌های آینده سری GTA اطمینان دارد

استراوس زلنیک در مورد مشکلات بازی جی تی ای تریلوژی گفته است: «هر زمان که از نظر کیفیت کوتاهی و افت کرده‌ایم، مشکلات جداگانه و مربوط به آن اثر خاص بوده‌اند. با این حال، ما مدل کسب و کار خود را تغییر نمی‌دهیم». مرحله بعدی سری GTA به زودی آغاز می‌شود. نسخه نسل نهم بازی GTA 5 پس از مدت‌ها انتظار، در تاریخ 15 مارس (24 اسفند) منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند این نسخه را دریافت کنند. همچنین در طی سه ماهه اول انتشار، می‌توانید بازی GTA Online را به صورت رایگان روی کنسول PS5 تجربه کنید.

شرکت راک استار اخیرا از ساخت بازی GTA 6 خبر داده است. پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، شرکت مذکور به ساده‌ترین شکل بازی جدید سری جی تی ای را معرفی کرد. شرکت Rockstar این امر را در قالب یک توییت اطلاع‌رسانی کرد. به جز این، هیچ اطلاعاتی مانند محل رخداد اتفاقات و وقایع داستانی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد میزان فروش بازی GTA The Trilogy چیست؟ آیا شما هم جزو خریداران این اثر هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.