بازی Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

ماد جدید Cyberpunk 2077 سیستم تعقیب پلیس و تیراندازی داخل خودرو را افزود

یحیی رحیمی 26 بهمن 1400 بدون دیدگاه
336 بازدید

نسخه نهایی بازی Cyberpunk 2077 مانند اکثر بازی‌ها، تهی از ایده‌های اولیه و تصمیماتی بود که توسعه‌دهندگان گرفته بودند. سازندگان بازی در ابتدا از وجود سیستم‌های مشابه کارما خبر می‌دادند که یک جامعه به‌هم‌پیوسته را ایجاد می‌کرد و در آخر نمونه‌ای ضعیف از آن را مشاهده کردیم. ایده‌های دیگری مانند سیستم انتقال سریع در شهر و همچنین تعقیب و گریز پلیس وجود داشت که در نهایت اضافه نشد. مادسازها اکثر این ویژگی‌ها را اضافه کرده‌اند و ماد جدید Cyberpunk 2077 با افزودن تعقیب و گریز و همچنین نبرد خیابانی میان خودروها، خلأ موجود را پر می‌کند.

ماد Scissors’ Vehicle Combat به شما اجازه استفاده از تفنگ هنگام رانندگی را می‌دهد و می‌توانید از پنجره به بیرون شلیک کنید. این ماد باعث می‌شود تا سیستم تعقیب و گریز پلیس در بازی فعال شود. کارگردان سایبرپانک 2077 مدتی پیش در پاسخ به انتقادات گفته بود که بازی Elden Ring‌ هم دارای سیستم تعقیب نیست و هر بازی جهان‌آزاد نباید این ویژگی‌ را داشته باشد. به‌هرحال فعال کردن تیراندازی داخل خودرو بدون تعقیب پلیس بی‌اهمیت خواهد بود؛ اما مادساز فکری به حال این بخش هم کرده است.

ماد سایبرپانک 2077

ویژگی‌های ماد جدید Cyberpunk 2077

توسعه‌دهنده مستقل در توضیح ماد جدید Cyberpunk 2077 نوشته است که کدهای داخل بازی اجازه استفاده از تفنگ حین رانندگی را می‌دهند. این بدین معنی است که استودیو چنین قابلیتی را در نظر داشته؛ اما بعدها آن را حذف کرده است. به لطف قدرت مادسازی، قابلیت تیراندازی داخل خودرو فعال شده است و می‌توان تفنگ‌های مخصوص را حین رانندگی استفاده کرد و حتی از آمپول مخصوص برای افزایش جان استفاده کرد. برای دریافت ماد به صفحه آن در نکسوس ماد سر بزنید.

این مادساز رفتار پلیس را هم تغییر داده است. در صورتی که پلیس و نیروهای امنیتی به رفتار شما مشکوک شوند؛ تعداد بیشتری از آن‌ها به‌صورت پیاده شروع به تعقیب می‌کنند. قابلیت درخواست نیروی پشتیبانی هم اضافه شده است و ممکن است پلیس درخواست کمک کند. در این حالت یک پیام روی صفحه‌نمایش داده می‌شود که اسم شخص و فاصله او با شما را معین می‌کند. امکان برهم زدن پیام با پرتاب نارنجک شوک‌آور و حتی پاک کردن حافظه دشمن وجود دارد. این قابلیتی است که جان دوباره‌ای به بازی می‌بخشد و جالب است که توسط یک مادساز و به‌صورت مستقل اضافه شده است.

ماد جدید Cyberpunk 2077

سیستم تعقیب پلیس سایبرپانک 2077

قابلیت دیگر ماد جدید Cyberpunk 2077، افزودن سیستم تعقیب است. در صورتی که خطایی از شما سر زند، سیستم تعقیب همانند GTA فعال می‌شود و ستاره‌های مشهور روی صفحه ظاهر می‌شوند. عملکرد این بخش بدین صورت است که اگر پلیس برای نیروی پشتیبانی تماس بگیرد، یک ستاره فعال می‌شود. اگر تمام چهار ستاره را فعال کنید؛ آنگاه پلیس با تمام قوا در منطقه ظاهر می‌شود و جنگی عظیم شروع می‌شود.

جامعه مادسازهای بازی سایبرپانک 2077 فعالیت زیادی از زمان انتشار بازی داشته است. ماد سیستم مترو سایبرپانک 2077 جزو الحاقاتی بود که توسعه‌دهنده هنگام توسعه، آن را حذف کرده بود. همچنین قابلیت شخصی‌سازی خودرو هم توسط ماد دیگری اضافه شده است. در خبر دیگری، استودیو CD Projekt Red با برگزاری استریم زنده، زمان انتشار نسخه نسل نهم Cyberpunk 2077‌ و ویژگی‌های آن را اعلام خواهد کرد.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.