ماد بازی Cyberpunk 2077
محمد صادق شجاعی

ماد بازی Cyberpunk 2077 سیستم مترو را به این بازی اضافه کرد

محمد صادق شجاعی 1 دی 1400 بدون دیدگاه
312 بازدید

ماد بخش مهمی از بازی‌های ویدیویی است که سازندگان آن‌ها محتوای اضافه‌ای به آثار مختلف اضافه کرده و حتی ضعف‌ها و مشکلات را نیز رفع می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ماد جدید برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که سیستم مترو را به این اثر اضافه کرده است.

سیستم Fast Travel بازی سایبرپانک 2077 هیچ‌وقت آنقدر که می‌توانست به خوبی عمل نکرده و ضعف‌های بسیاری دارد. با استفاده از Terminal می‌توانید به مکان مورد‌نظر بروید. با این حال بسیاری از بازیکنان در این فکر بودند که حرکت در محیط بازی Cyberpunk 2077 با استفاده از سیستم مترو و مشاهده مناظر آن در هنگام جا‌به‌جایی بین لوکیشن‌های مختلف، تجربه‌ای جالب و لذت‌بخش خواهد بود. اما بازی مذکور چنین فاقد چنین ویژگی است و سازندگان به فکر اضافه کردن آن نیستند.

همانطور که در گذشته سازندگان ماد‌ها بارها به یاری بازیکنان رسیده‌اند و بازی‌های مختلف را متحول کرده‌اند، این بار نیز یکی از این افراد بازیکنان بازی Cyberpunk 2077 را به یکی از آرزوهایشان رسانده است. ماد سیستم مترو که توسط KeanuWheeze ساخته شده، سیستم کامل NCART را که قابل استفاده است، به بازی سایبرپانک 2077 اضافه می‌کند. این سیستم حاوی 19 ایستگاه مختلف است که به صورت اول شخص و سوم شخص می‌توانید بین آن‌ها جا‌به‌جا شوید.

ماد بازی Cyberpunk 2077

پخش موسیقی با ماد بازی Cyberpunk 2077

پس از آن که ماد سیستم مترو را دریافت و نصب کردید، می‌توانید با استفاده از گیت Fast Travel وارد ایستگاه مترو شوید. اگرچه می‌توانید مسیر حرکت مترو را با یک نشانگر روی نقشه مشاهده کنید، مقصد بعدی مترو از طریق متنی در پایین صفحه به شما اطلاع داده می‌شود. هنگامی که سوار بر مترو هستید، می‌توانید با استفاده از کلید‌های مشخص‌شده برای رانندگی، بین نماهای مختلف جابه‌جا شوید و از زوایای متفاوت محیط را تماشا کنید. همچنین می‌توانید از سکوت مترو لذت برده یا از طریق ایستگاه‌های رادیویی موسیقی‌های مورد‌علاقه خود را بشنوید. برای دانلود ماد سیستم مترو در بازی Cyberpunk 2077 می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت NexusMods مراجعه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. نسخه نسل نهم این اثر برای عرضه در سه ماهه اول سال 2022 برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، در سال آینده میلادی یک «آپدیت بزرگ» به همراه بسته‌های الحاقی رایگان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ماد بازی Cyberpunk 2077 با محوریت سیستم مترو چیست؟ آیا از این ویژگی استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.