بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

برخی نسخه‌های فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 به بیرون درز پیدا کرده‌اند

مهدی ملکی 3 آذر 1399 بدون دیدگاه
608 بازدید

حواشی بازی Cyberpunk 2077 تمامی ندارد! همان لحظه‌ای که می‌خواهید بازی را فراموش کنید و کمی به زندگی خود برسید، این بازی از راه می‌رسد و به شما می‌فهماند که چطور باید طرفداران را مشتاق نگه داشت. البته این بار موضوع فرق دارد؛ بیشتر از اینکه تبلیغات بازی حاشیه‌سازی کنند، محتوای فاش شده از بازی این کار را انجام می‌دهد.

مطمئناً به یاد دارید که بازی Cyberpunk 2077 قرار بود چند روز پیش و در تاریخ 29 آبان عرضه شود. اما همان حدودی که اعلام شد بازی کاملاً به مراحل پایان توسعه رسیده است، باری دیگر با یک تأخیر مواجه شدیم؛ استودیو سازنده یعنی CD Projekt Red هم برای راضی نگه داشتن طرفداران اقدام به عرضه یک تریلر جدید کرد و 16 ساعت از محتوای بازی را در اختیار رسانه‌ها گذاشت که همگی از آن تعریف و تمجید کردند؛ این به این معنی است که بازی آماده اجرا بوده است و تیم سازنده تنها به پولیش کردن آن می‌پردازد. پس عجیب نیست که اکنون چندین نسخه از آن بیرون از استودیو و در دست کاربران است؛ حال چگونه؟ بگذارید این‌طور بگوییم که بازی برای برخی فروشندگان ارسال شده و بقیه آن را خودتان می‌توانید پیش‌بینی کنید؛ راه خود را به خیابان‌ها و گیمرها نیز باز کرده است.

تصویر منتشر شده از باکس‌آرت بازی نشان دهنده این است که برخی از کاربران به آن دسترسی پیدا کرده اند

در نهایت باید متذکر شویم که احتمالاً به زودی اسپویل‌های احتمالی بازی در شبکه‌های اجتماعی شروع شود؛ آن هم تقریباً سه هفته قبل از عرضه با صورت رسمی؛ بنابراین اگر بابت نابود شدن تجربه خود خیلی نگران هستید، در شبکه‌های اجتماعی احتیاط بیشتری به خرج دهید و از وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب دوری کنید.

بازی The Last of Us Part 2 نیز پیش از عرضه خود به چنین مشکلی دچار شد و بخش‌های حیاتی از روند مراحل آن به بیرون درز کرد؛ اما بازی‌بازان نشان دادند که می‌توان از این مسائل دوری کرد و در نهایت لذت تمام و کمالی از آن برد؛ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر سال جاری برای تمام پلتفرم‌های نسل هشتم، نهم و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Push Square

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.