بازی Assassin's Creed Valhalla
هادی اسماعیل‌زاده

بازگشت شخصیت‌ محبوب آساسینز کرید به بازی Assassin’s Creed Valhalla

هادی اسماعیل‌زاده 14 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,483 بازدید

گفته می‌شود که یکی از شخصیت‌های اصلی فرنچایز Assassin’s Creed در یکی از بسته‌های الحاقی یوبی‌سافت برای بازی Assassin’s Creed Valhalla حضور دارد. آن‌طور که توسط سایت خبری Eurogamer گزارش شده است، اخبار مربوط به بازگشت شخصیتی اصلی در بازی Assassin’s Creed Valhalla، توسط افشاکننده‌ای به نام J0nathan و داده کاوی در دیتای ماموریت‌ها و خطوط دیالوگ بازی منتشر شده است. در گذشته، J0nathan اطلاعات موثقی را در ارتباط با این سری فاش کرده است. هویت این شخصیت در پاراگراف بعدی آشکار می‌شود، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید داستان بازی بریتان اسپویل نشود، از خواندن ادامه مطلب پرهیز کنید.

باتوجه‌به داده‌های فاش شده، تعدادی خطوط دیالوگ کشف شده است که طبق آن‌ها به نظر می‌رسد کاساندرا، قهرمان دوست‌داشتنی بازی Assassin’s Creed Odyssey، در جزیره اسکاتلندی Skye با Eivor ملاقات می‌کند. خطوط دیالوگ فاش شده نشان می‌دهد که به Eivor گفته می‌شود شخصیت Randvi باعث ایجاد مشکل در جزیره اسکای شده است؛ کابوس‌هایی که Ravensthorpe را تحت تأثیر قرار داده است.

ازآنجاکه به گفته طرفداران، بعید است Randvi به Eivor خیانت کند، به نظر می‌رسد که استودیو Ubisoft بر اساس این ایده که Randvi و Kassandra دارای ظاهری مشابه هستند (یا حداقل مدل موی مشابهی دارند) توسعه این بسته الحاقی را پیش برده است. اگر این واقعیت داشته باشد، Eivor نه با Randvi بلکه در عوض با کاساندرا ملاقات خواهد کرد.

کاساندرا Assassins Creed

حضور Kassandra در Assassin’s Creed Valhalla امکان‌پذیر است؟

اگرچه این موضوع در حال حاضر فقط در حد یک شایعه است، بااین‌حال تصور این که Eivor و Kassandra در جزیره اسکای با یکدیگر ملاقات کنند، باتوجه‌به داستان نسخه قبلی Assassin’s Creed امکان‌پذیر است. طرفداران فرنچایز به یاد دارند که در بازی Assassin’s Creed Odyssey، کاساندرا عصای جادویی هرمس را به دست آورد که بیش از 2000 سال او را جوان نگه می‌داشت. درحالی‌که هنوز مشخص نیست کاساندرا در دو هزار سال گذشته چگونه زندگی کرده است، بااین‌وجود شاید ملاقات کوتاه او با Eivor در قرون وسطی، بتواند بخش کوچکی از آن زمان را به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر، استودیو Ubisoft به دنبال عرضه بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla: Seige of Paris در 12 اوت مصادف با 21 مردادماه است. بااین‌حال، طرفداران به‌احتمال زیاد در انتظار اشاره به نام Isle of Skye در بسته الحاقی آتی برای این بازی هستند. استودیو Ubisoft عرضه یک بسته الحاقی دیگر را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال 2022 تأیید کرده است. در دیگر اخبار مربوط به Assassin’s Creed، استودیو Ubisoft اخیراً تأیید کرد که روی حالت «لایو سرویس» Assassin’s Creed کار می‌کند.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.