بازی Control
یحیی رحیمی

بازی Control و The Medium سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کنند

یحیی رحیمی 13 بهمن 1400 بدون دیدگاه
420 بازدید

مایکروسافت با اعلام افزودن ده بازی جدید به سرویس ایکس باکس گیم پس، خبر از ترک چند بازی بزرگ داد. بازی‌های مهمی مانند Control و The Medium به‌زودی از سرویس گیم پس حذف می‌شوند و این اتفاق در روز پانزدهم فوریه (26 بهمن) رخ خواهد داد. علاوه بر حذف شش بازی، عناوین مهمی از جمله Crossfire X جایگزین می‌شوند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از ایکس باکس، بازی‌های مهمی از جمله Control، Code Vein و The Medium از سرویس گیم پس جدا خواهند شد. افرادی که مایل به ادامه تجربه این بازی‌ها هستند، می‌توانند بیست درصد تخفیف دریافت کنند و بازی را برای همیشه از آن خود کنند. مایکروسافت به‌صورت مداوم در حال حذف بازی‌های مختلف از سرویس ایکس باکس گیم پس است و افزودن بازی جدید، به معنی ترک عناوین قدیمی است.

بازی جدید ایکس باکس گیم پس

از جمله بازی‌های جدید ماه فوریه گیم پس باید به Telling Lies و Besige اشاره کرد. به‌طور کل، ده بازی مختلف در اواسط فوریه اضافه می‌شوند که اسامی آن‌ها را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. نکته‌ی مهم، افزودن نسخه آلتیمت Ark Survival Evolved به ایکس باکس گیم پس است و در حال حاضر، نسخه استاندارد آن موجود است. CrossfireX مهم‌ترین بازی ماه فوریه برای Xbox Game Pass است که امکان پیش دانلود آن برای کاربران فعال شده است.

چه بازی‌هایی ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کنند؟

فیل اسپنسر پس از خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد، تعداد کاربران گیم پس را 25 میلیون نفر اعلام کرد. افزودن بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به رشد این سرویس آنلاین کمک شایانی خواهد کرد. مایکروسافت معمولاً خبر حذف بازی‌های Xbox Game Pass را در دو موج اعلام می‌کند و در نتیجه باید منتظر حذف چندین بازی دیگر در اواسط فوریه باشیم. در ادامه نگاهی به فهرست بازی‌هایی بیندازید از 26 بهمن، گیم پس را ترک می‌کنند.

  1. Control
  2. Code Vein
  3. Final Fantasy XII The Zodiac Age
  4. The Medium
  5. Project Winter
  6. The Falconeer

بازی Control و بازی The Medium

حذف بازی The Medium از سرویس گیم پس، اتفاق عجیبی است؛ زیرا که این بازی برای یک سال در انحصار کنسول ایکس باکس و کامپیوتر قرار داشت و به‌تازگی راهی پلتفرم پلی استیشن شده است. دیگر بازی مهم نیز Control است که ارزش گیم پس را بالا برده بود و اگر عضو این سرویس هستید و هنوز این اثر را تجربه نکرده‌اید، بهتر است نگاهی به صفحه دانلود آن بیندازید. نظر شما در مورد بازی‌های حذف شده Xbox Game Pass چیست؟

  1. چرا سونی باید اجازه فعالیت ایکس باکس گیم پس در پلی استیشن را بدهد؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.