the medium
مهدی ملکی

سازنده بازی The Medium درباره مشخصات سیستم مورد نیاز آن می‌گوید

مهدی ملکی 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
610 بازدید

بازی The Medium جزو مورد انتظارترین آثار نسل نهم کنسول‌های ایکس باکس و البته رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود که به SSD جدید مایکروسافت را به چالش خواهد کشید. در حقیقت این بازی ترسناک در تلاش است تا با بهره‌گیری از SSDهای پرسرعت که یکی از مهم‌ترین عناصر نسل نهمی محسوب می‌شوند، تجربه‌ای نو و بدیع را به بازیکنان منتقل کند. با این حال گویا کاربران رایانه‌های شخصی با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهند بود.

طراح ارشد بازی یاد شده به تازگی در مصاحبه با وب‌سایت VG247 در مورد سیستم مورد نیاز این اثر روی رایانه‌های شخصی به صحبت پرداخته است. بازی مذکور به دلیل استفاده و اجرای همزمان دو دنیای موازی، گاهی اوقات به منابع بسیار زیادی نیاز پیدا می‌کند و مسلماً استفاده از آن نیازمند رایانه شخصی قابل قبولی است.

طراح مذکور با اشاره به وجود قابلیت Ray Tracing و همچنین HDR آن هم هنگامی که دو دنیا به صورت موازی و با تنظیمات مختلف اجرا می‌شوند، ذکر کرده است که برای جلوگیری از افت فریم و ثابت نگه داشتن رزولوشن، به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز است و بیهوده سیستم مورد نیاز را با پیکربندی سنگینی اعلام نکرده‌اند.

The Mediumدر حقیقت او اشاره کرده است که بازی گاهی اوقات هم در یک دنیا رخ می‌دهد اما به محض اجرای دنیای موازی و شروع روایت آن،‌ فریم ریت می‌تواند تغییرات زیادی داشته باشد که تنها به لطف یک سیستم قدرتمند می‌توان جلوی آن را گرفت.

بازی The Medium که پیش‌تر 18 دقیقه از گیم‌پلی ابتدایی آن هم منتشر شد، طی روزهای آتی به طور انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.