تعداد کاربران سرویس گیم
محمد صادق شجاعی

تعداد کاربران سرویس گیم پس به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است

محمد صادق شجاعی 2 بهمن 1400 بدون دیدگاه
96 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است که سرویس اشتراکی این شرکت یعنی ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس در مجموع بیش از 25 میلیون مشترک را جذب کرده‌اند.

شرکت Microsoft و بخش ایکس باکس این روز‌ها صدر اخبار را در اختیار دارند و همانطور که اطلاع دارید به تازگی اعلام شد که ردموندی‌ها با پرداخت مبلغ هنگفتی مالکیت شرکت Activision Blizzard را در اختیار خود گرفته‌اند. به این واسطه بسیاری از مجموعه‌های مشهور همچون Call of Duty ،Diablo ،Overwatch و Crash Bandicoot به جمع IPهای تحت اختیار مایکروسافت اضافه شده‌اند. این امر برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و بسیار هیجان‌انگیز است. زیرا اعضای سرویس Game Pass می‌توانند بدون هزینه اضافه بازی جدید آن‌ها را تجربه کنند.

همانند عملکرد مایکروسافت در قبال بازی‌های شرکت Bethesda، پس از تکمیل روند خرید بسیاری از بازی‌های منتشر شده شرکت اکتیویژن بلیزارد در دسترس مشترکین سرویس گیم پس روی ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهند گرفت. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس در پستی در وب‌سایت Xbox Wire نوشته: «تصمیم ما بر این است که تا حد امکان بازی‌های شرکت Activision Blizzard را به سرویس‌های Xbox Game Pass و PC Game Pass پس اضافه کنیم. اکتیویژن بلیزارد مجموعه‌ای باور‌نکردنی از بازی‌های جدید و منتشر شده در اختیار دارد».

علاوه بر این، فیل اسپنسر در متن خود تایید کرده است که سرویس گیم پس با استقبال بالای بازیکنان مواجه شده است. بر این اساس مجموع کاربران سرویس گیم پس به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که در ژانویه سال گذشته میلادی، تعداد کاربران برابر با 18 میلیون نفر بوده است. بنا‌بر‌این در طی یک سال گذشته تعداد هفت میلیون نفر به سرویس گیم پس اضافه شده که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

تعداد کاربران سرویس گیم

بازی Deathloop اواخر سال جاری به سرویس گیم پس اضافه می‌شود

این تازه ابتدای راه سرویس گیم پس است. در آینده بازی‌های مورد‌انتظاری از جمله بازی Starfield ،Stalker 2: Heart of Chernobyl ،Redfall ،A Plague Tale: Requiem و Senua’s Saga: Hellblade II روی سرویس مذکور منتشر خواهند شد. علاوه بر این، قرارداد انحصاری بازی Deathloop نیز به پایان رسیده و دارندگان ایکس باکس نیز می‌توانند این اثر را تجربه کنند. حال با پیوستن شرکت اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت و مالکیت ردموندی‌ها بر تمامی IPهای این شرکت، ارزش و آثار موجود در سرویس Game Pass به طور تصاعدی افزایش خواهد یافت.

نظر شما در مورد تعداد کاربران سرویس گیم پس چیست؟ انتظار تعداد بیشتر از 25 میلیون نفر را داشتید؟ آیا شما هم جزو این دسته از بازیکنان محسوب می‌شوید؟ تصور می‌کنید خریداری شرکت Activision Blizzard باعث توجه شما به ایکس باکس و سرویس گیم پس شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.