بازی Halo Infinite ایلان ماسک
یحیی رحیمی

ایلان ماسک به تمجید از بازی Halo Infinite پرداخت

یحیی رحیمی 12 بهمن 1400 بدون دیدگاه
572 بازدید

بازی Halo Infinite از هنگام انتشار تابه‌حال با تحسین و تمجید منتقدان و بازی‌کنان مختلف روبه‌رو شده است و کمتر می‌توان از این شوتر اول‌شخص ایراد گرفت. ایلان ماسک، مدیر و مؤسس شرکت تسلا به‌تازگی، کمپین داستانی بازی هیلو اینفینیت را کشف کرده است. او با انتشار توییت کوتاهی نوشت: «کمپین Halo Infinite خوب است» این توییت باعث شد تا افرادی زیادی از وی، درخواست ساخت مدل ویژه اتومبیل Warthog را کنند.

گفتن تنها پنج واژه باعث شد تا کاربران اینترنت، هزاران پاسخ متنوع را به توییت ایلان ماسک بدهند. علاوه بر کاربران عادی، اکانت رسمی هیلو در توییتر هم به گفته‌ی او واکنش نشان داده و اعضای تیم ایکس باکس هم از ماسک، درخواست ساخت خودرو Warthog را دارند. آرون گرین‌برگ، مدیر مارکتینگ شرکت ایکس باکس در واکنش به توییت الیان ماسک در مورد Halo Infinite، درخواست همکاری را کرده است. خودرو سایبرتراک شرکت تسلا، ظاهر عجیب و آینده‌نگرانه‌ای دارد و بسیاری باور دارند که ظاهر آن می‌تواند با وارث‌هاگ مخصوص هیلو نزدیک شود.توییت‌های منتشر به این نکته اشاره می‌کنند که خودرو آینده‌نگرانه تسلا از بازی هیلو کپی شده است.

بازی Halo Infinite ایلان ماسک

درخواست از ایلان ماسک برای ساخت خودرو Halo Infinite

در صورتی که همکاری میان ایکس باکس و تسلا انجام شود و خودرو سایبرتراک با ظاهر هیلو ساخته شود؛ نیاز است تغییرات اساسی در بدنه ایجاد شود. ابتدا باید یک مسلسل سنگین خودکار در پشت اتومبیل قرار داده شود و همچنین صندلی‌ها تغییر پیدا کنند. مایکروسافت هنگام انتشار Halo Infinite، نمونه‌ای از خودرو Warthog را تولید کرد که البته تنها حالت تبلیغاتی داشت و قابلیت حرکت نداشت. ممکن است فشار تبلیغاتی ایکس باکس منجر به ساخت چنین وسیله نقلیه‌ای شود و واضح است که ایلان ماسک از بخش داستانی هیلو اینفینیت راضی است.

بازی Halo Infinite در اواخر فصل اول قرار دارد و استودیو به دنبال افزودن حالت‌های جدید است. خبر تازه‌ای در مورد احتمال ساخت حالت بتل رویال برای هیلو منتشر شده است و توسعه‌دهندگان هم در حال آماده‌سازی برای فصل‌های بعدی هستند. استودیو 343 Industries گفته است که مشکلات حالت Big Team Battle برطرف شده و محتوای بیشتری به بازی اضافه می‌شود. در خبر دیگری، زمان انتشار سریال Halo اعلام‌شده و فصل اول در فروردین سال آینده از شبکه Paramount+ پخش خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.