حالت چند‌نفره جدید بازی Halo Infinite
محمد صادق شجاعی

شایعه: استودیو Certain Affinity در حال ساخت حالت چند‌نفره جدید بازی Halo Infinite است

محمد صادق شجاعی 12 بهمن 1400 بدون دیدگاه
169 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Certain Affinity مشغول کار روی حالت جدیدی برای بازی Halo Infinite است که از فرمول بتل رویال پیروی کرده یا تجربه‌ای کاملا جدید خواهد بود.

استودیو Certain Affinity برای بسیاری از طرفداران آثار چند‌نفره شناخته شده است. این استودیو در سال 2006 و توسط مکس هوبرمن، از اعضای سابق استودیو Bungie، در تگزاس تاسیس شد. استودیو مذکور در اغلب موارد بخش چند‌نفره آثار مختلف از جمله بازی Call of Duty: Ghosts را ساخته و در بازی‌های سری Halo با استودیو 343 Industries همکاری کرده است. اخیرا اخباری منتشر شده که طبق آن‌ها، استودیو Certain Affinity مشغول ساخت حالت جدیدی برای بخش چند‌نفره هیلو اینفینیت است.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از بخشی که استودیو Certain Affinity مشغول ساخت آن بوده، منتشر نشده است. با این حال، سپرده شدن ساخت این حالت تازه بخش چند‌نفره بازی Halo Infinite به این استودیو، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد حالت مذکور تجربه‌ای کاملا جدید برای سری علمی تخیلی مشهور شرکت مایکروسافت خواهد بود.

رسانه Windows Central در گزارش خود به ساخت حالت جدید بازی هیلو اینفینیت اشاره کرده است. تا‌کنون این امر از سوی سازندگان و ناشر بازی مذکور تایید نشده است. در نتیجه ممکن است این اتفاق در حد شایعه باقی بماند. با توجه به سابقه استودیو مذکور، احتمالا حالت چند‌نفره تازه بازی Halo Infinite در سبک بتل رویال ساخته شود. همچنین احتمال ساخت آن به عنوان تجربه‌ای کاملا متفاوت ارائه کند.

در ماه‌های آینده تایید یا رد شایعات مطرح شده از سوی Windows Central مشخص خواهد شد. در صورت تحقق این امر، انتشار حالت جدید بخش چند‌نفره بازی هیلو اینفینیت برای بسیاری از بازیکنان خوشحال‌کننده خواهد بود. این دسته از بازیکنان از بخش رایگان اثر مذکور لذت برده‌اند و مطمئنا تجربه حالت بتل رویال برای آن‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود.

حالت چند‌نفره جدید بازی Halo Infinite

در بازی Halo Infinite هوش مصنوعی Weapon معرفی می‌شود

بازی Halo Infinite به عنوان ششمین بازی اصلی سری Halo در سال گذشته برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. در این اثر باری دیگر کنترل کاراکتر مشهور سری هیلو یعنی مستر چیف را در اختیار گرفته و روی Zeta Halo با Banished وارد نبرد می‌شوید. بخش چند‌نفره بازی هیلو اینفینیت به صورت رایگان قابل دریافت است. بازیکنان تنها برای تجربه بخش داستانی لازم است این بازی را خریداری کنید. بازی Halo Infinite مورد تحسین بسیاری از مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. همچنین شرکت Microsoft اخیرا اعلام کرده که بازی مذکور بزرگترین انتشار تاریخ سری Halo را داشته است.

نظر شما در مورد اضافه شدن حالت چند‌نفره جدیدی به بازی Halo Infinite چیست؟ آیا این بخش را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.