تعداد بازیکنان بازی Halo Infinite
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان بازی Halo Infinite به بیش از 20 میلیون نفر رسیده است

محمد صادق شجاعی 6 بهمن 1400 بدون دیدگاه
310 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با استناد به اعلام شرکت مایکروسافت، تعداد بازیکنان بازی Halo Infinite از مرز 20 میلیون نفر گذشته و این اثر بزرگترین انتشار تاریخ مجموعه هیلو محسوب می شود.

بازی Halo Infinite فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده است. با این حال این اثر توانست بسیاری از انتظارات را بر‌آورده کند. کمپین تک‌نفره و بخش چند‌نفره رایگان بازی مذکور به خوبی مورد استقبال مخاطبین و منتقدین قرار گرفتند. رویداد‌های متنوع، به‌روز‌رسانی‌های مداوم و اعمال اصلاحات باعث شده‌اند که بازیکنان همچنان بخش چند‌نفره بازی هیلو اینفینیت را تجربه و از آن لذت ببرند.

به همین دلیل چندان جای تعجب نیست که نقاط قوت بازی Halo Infinite در عملکرد تجاری این اثر منعکس شوند. شرکت Microsoft اعلام کرده است که بخش چند‌نفره و کمپین تک‌نفره بازی هیلو اینفینیت از زمان انتشار بیش از 20 میلیون بازیکن جذب کرده‌اند. با توجه به اینکه بازی مذکور از طریق سرویس گیم پس در دسترس بوده و بخش مولتی پلیر به رایگان قابل تجربه است، تعداد نسخه‌های به فروش رسیده از تازه‌ترین اثر سری Halo به صورت دقیق مشخص نیست. با این حال شرکت مایکروسافت تایید کرده است که بازی Halo Infinite بزرگترین انتشار تاریخ مجموعه مذکور محسوب می‌شود.

تعداد بازیکنان بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite در سرویس گیم پس وجود دارد

در حال حاضر استودیو 343 Industries روی بهبود محصول خود تمرکز دارد. این استودیو قصد دارد در آینده و در قالب فصل‌های بعدی بازی Halo Infinite محتوا‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد. به همین دلیل طرفداران سری هیلو می‌توانند امیدوار باشند بازی هیلو اینفینیت همچنان حرکت رو به جلوی خود را حفظ کند.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. علاوه بر فروشگاه مایکروسافت، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه استیم اقدام به دریافت رایگان بخش چند‌نفره یا خرید کمپین داستانی کنند. همچنین مشترکین سرویس Game Pass می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه بازی هیلو اینفینیت را تجربه کنند. اگر به تازگی به پلتفرم Xbox مهاجرت کرده‌اید و قصد دارید سری هیلو را از اولین بازی تجربه کنید، بازی Halo: The Master Chief Collection بهترین پیشنهاد است.

نظر شما در مورد تعداد بازیکنان بازی Halo Infinite چیست؟ آیا شما هم جزو این دسته از بازیکنان محسوب می‌شوید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.