دانلود بازی Halo 4 برای XBOX 360
دانلود بازی Halo 4 برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Halo 4 برای XBOX 360

پارسی گیم 23 مرداد 1398 9 دیدگاه
12,156 بازدید

دانلود بازی Halo 4 برای ایکس باکس 360

مستر چیف بدون شک یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است و بر کسی محبوبیت بی‌حدوحساب سری بازی های Halo پوشیده نیست. با هر نسخه به جذابیت این بازی افزوده‌شده است و حالا استودیو Industries 343 با Halo 4 به میان طرفداران برگشته است و با یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های نسل هفتم روبه‌رو هستیم. بار دیگر مستر چیف کاریزماتیک برگشته است و شاهد بیداری اسپارتان ها و حضور پررنگ آدم بده داستان به نام Didact هستیم. بار دیگر فکر نابودی کره زمین در سر این خبیث بالاگرفته است و نمی‌خواهد تا نابودی تمام ریشه‌های بشر آرام بنشیند اما به لطف چیف همه‌چیز قرار است به هم بخورد.

مستر چیف این بار به خارج کره زمین سفر می‌کند و کورتانا نیز برای افزودن المان رمانس به Halo 4 افزوده‌شده است و صحنه‌های جالبی را خلق کرده است. در این نسخه قادر به پرواز در زمان محدود و البته قابلیت غیب شدن هستید. برای قرار گرفتن در مقابل دشمنی ضد بشری باید تادندان‌مسلح بود و به همین دلیل از تمامی قدرت‌ها و فناوری روز استفاده‌شده است و می‌توانید انواع و اقسام بلاها را روی دشمن بیاورید و قشنگ خشم خود را تخلیه کنید. علاوه بر سلاح‌های متعدد بازی که شمار آن‌ها از دستتان خارج خواهد شد، استفاده از تانک و ماشین‌های جنگی نیز لذت خود را دارد و تنها محدود به گلوله‌های با کالیبر پایین نخواهید بود. استفاده از جت‌های هوایی ارتش و گذشتن از میان سیستم دفاعی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است و در آخر نیز همه اهداف باید به سمت نابودی دیداکت و نجات کره زمین آبی‌رنگ خودمان از دست این موجود خبیث و کله‌شق است.

Halo 4 با ترکیب دید اول‌شخص و سوم شخص نوعی جدید از فرم را تعیین کرده است و گرافیک فوق‌العاده‌ای نیز پیش رو ما گذاشته‌شده است و همه این‌ها به لطف موتور Reach Engine بازی است. استودیو هیچ کم‌کاری در مورد طراحی به خرج نداده است و تمامی محیط‌های بازی را چه جنگل باشد و چه مقر فوق پیشرفته دشمن با آخرین جزئیات ساخته‌شده‌اند و هیچ ایرادی در این مورد پیدا نخواهید کرد. بازی آن‌قدر شمارا درگیر خود خواهد کرد که در آخر خواهید ماند که این واقعاً بازی است یا یک فیلم سینمایی هیجان‌انگیز. امتیازهای بازی آن‌قدر خوب است که نمی‌شود هیچ‌چیز به آن اضافه کرد و کافی است به امتیازهای کامل منتقدان نگاه کنید. Halo 4 معجونی خوشمزه از هیجان و اکشن است و داستانی عمیق نیز رفیق راه شما و مسترچیف دوست‌داشتنی است.

در ادامه برای دانلود بازی Halo 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Halo 4 is a first-person shooter developed by 343 Industries and published by Microsoft Studios for the Xbox 360 video game console. The seventh video game installment in the Halo franchise, the game was released on November 6, 2012. Halo 4’s story follows a cybernetically enhanced human supersoldier, Master Chief, and his artificial intelligence construct Cortana, as they encounter unknown threats while exploring an ancient civilization’s planet. The player assumes the role of Master Chief, who battles remnants of the former military alliance of alien races known as the Covenant and mechanical warriors of the Forerunner empire known as the Prometheans. The game features a selection of weapons, enemies, and game modes not present in previous titles of the series.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 15 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    هلمت

    مهمان

    واقعا این بازی Halo معرکست امروز سریالشو دیدم مثل بازیه هیچ فرقی باهم ندارند .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    برای pc نداریم؟ اگه دارین تو سایتتون نیست
    خب من فقط از سایت شما دانلود میکنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان عظیمی

    مهمان

    سلام
    دوستان بازی های که دو دیسک هستند رو باید چطوری داخل هارد ایکس باکس انتقال داد؟؟؟
    من فایل هارو دانلود کردم و دو DVD شد و بعد از تبدیل کردن دو فایل بهم داد حالا باید چه کنم لطفا راهنمایی کنید…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرهاد

    مهمان

    با سلام من دیسک یک رو دانلود کردم و یک فایل ایزو هشت داد بعد از اکسترکت شد شانزده مگ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرهاد

    مهمان

    با سلام این بازی روی ایکس باکس جیتگ قابل ریختن و اجراست یا نه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رادمان در پاسخ به فرهاد

      مهمان

      سلام بله

  • Avatar

    نیتا

    مهمان

    سلام ممنون بابت بازی های خوبتون تی ال پی اس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    FarzamGD

    مهمان

    سلام.. دوست عزیز ممنون از رسیدگی‌تون.. اما من هنوز فیلتر شده می‌بینم سایت‌رو.. از طریق درگاه درخواست رفع فیلتر امتحان کردید؟ آخه سایت شما هم محتوای نامناسبی نداره که فیلتر بشه..

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به FarzamGD

      پشتیبانی

      سلام
      دوست عزیز یک بار حافظه ی کش مرورگرتون رو پاک کنید درست میشه