Crusader-Kings-3
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Crusader Kings 3 برای PS5 و ایکس باکس سری اعلام شد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
299 بازدید

شرکت خوش‌نام پارادوکس (Paradox Interactive) سازنده بازی‌های استراتژی محبوب، زمان انتشار بازی Crusader Kings 3 برای کنسول‌های نسل نهم را اعلام کرد. سومین شماره از مجموعه استراتژی شبیه‌ساز قرون‌وسطی در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر می‌شود.

نسخه کنسول بازی Crusader Kings 3 در تابستان امسال معرفی شد و فهمیدیم که بازی از قابلیت‌های ویژه کنسول پلی استیشن 5 مانند تریگرهای ویژه دسته دوال‌سنس و همچنین قابلیت ازسرگیری سریع ایکس باکس سری پشتیبانی می‌کند. به گفته پارادوکس، بازی برای دسته کاملاً بهینه شده است و این اولین بار است که یک اثر استراتژی از این شرکت برای کنسول منتشر می‌شود. نگرانی‌هایی در مورد تطبیق مناسب بازی با دسته وجود دارد و توسعه‌دهنده با تشریح فرایند انجام‌شده، اندکی از نگرانی‌ها کاسته است.

بنابر گفته شرکت پارادوکس، نقشه کنترل جدید به بازی‌کنان اجازه انتقال سریع میان منوهای مختلف را می‌دهد. این کار توسط دسته آنالوگ انجام می‌شود و در واقع بازی‌کننده باید از D-Pad و آنالوگ استفاده کند. یکی از آن‌ها برای حرکت میان منوها خواهد بود و دیگری هم برای ورود به جزئیات و تغییر منوهای جزئی. این شیوه در بازی Football Manager 22 هم استفاده شد که البته حس و حال آن مشابه نسخه کامپیوتر نبود.

بازی Crusader Kings 3

Crusader Kings 3 در راه نسل نهم

مالکان پلی استیشن 5 قادر به استفاده از یک تکنیک جالب به لطف دسته دوال سنس خواهند بود. میزان فشار روی دکمه‌های زیرین، عملکرد ویژه‌ای برای تغییر تنظیمات بازی فعال می‌کند. در ادامه می‌توانید نگاهی به نقشه ویژه دکمه‌ها بیندازید و از الآن برای انتشار Crusader Kings 3 در تاریخ 9 فروردین آماده شوید. گفتنی است بازی روز اول در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نخواهید داشت.

بازی Crusader Kings III در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شد و موفق به دریافت امتیازهای فوق‌العاده شد. این بازی استراتژی با توجه به گیم پلی ویژه‌اش، طرفداران پارادوکس را شگفت‌زده کرد و سفری مهیج به دوران قرون‌وسطی ارائه داد. مهم نیست کدام‌یک از خاندان‌های بازی را انتخاب می‌کنید؛ چالش ویژه‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد و ایجاد یک امپراتوری بزرگ، ساعت‌ها از وقت شما را پر خواهد کرد. انتشار Crusader Kings 3 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری، فرصت مناسبی است تا این اثر استراتژی را با طعم تازه‌ای بچشید. منتظر انتشار بازی در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.