Crusader Kings 3
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه Crusader Kings 3: پادشاهی با کارنامه خوب

یحیی رحیمی 11 شهریور 1399 2 دیدگاه
974 بازدید

بازی Crusader Kings 3 امروز به‌طور رسمی منتشر خواهد شد. این بازی یک شبیه‌ساز دوران قرون‌وسطی و پادشاهی‌های بزرگ اروپایی است و یک تجربه بی‌نظیر از آن زمان را ارائه می‌کند. وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی، نقدها و نظرات خود را در مورد این اثر جدید منتشر کرده‌اند و چند خط از آن‌ها را با یکدیگر خواهیم خواند.

بازی Crusader Kings 3 بین دوران وایکینگ‌ها و امپراتوری بیزانس که همان روم شرقی است دنبال می‌شود. هدف اصلی اداره یک پادشاهی بزرگ است و این کار توسط جزئیات خیره‌کننده‌ای ارائه می‌شود. برای نمونه مشروعیت بخشیدن به فرزندان نامشروع مانند سریال بازی تاج‌وتخت ازجمله ویژگی‌های جذاب بازی است. پیاده کردن استراتژی مناسب و آشنایی با هنر جنگ می‌تواند شمارا چند قدم در بازی به جلو بیندازد.

GameSpot – 8/10

Crusader Kings 3

همه‌چیز را در بازی Crusader Kings 3 تجربه کردم. از دیدن یک دلقک در میانه کاخ تا خیانت شاهزادگان و بی‌حوصله شدن میان چرخیدن سال‌های متوالی. این بازی اگرچه به‌تمامی جنبه‌ها پرداخته است اما تجربه ثابتی در اختیار نمی‌گذارد و تنها بعضی‌اوقات واقعاً به بازی می‌پردازید اما در کل همه‌چیز خوب کار می‌کند. بازی‌های استراتژی می‌توانند داستان‌های بی‌نظیری را روایت کنند اما روایت آن‌ها چندان اثری روی گیم پلی نمی‌گذارد.

IGN – 10/10

بازی Crusader Kings 3 یک اثر استراتژیک و نقش‌آفرینی بی‌نظیر است. این بازی یک کلاس درس از طراحی سیستم‌هایی که است به‌مرورزمان غنی و غنی‌تر می‌شوند. من هزاران ساعت در نسخه‌های پیشین بازی کرده‌ام و انتظار دارم که همین میزان را در نسخه سوم هم‌بازی کنم. اگر بخواهم یک بازی را انتخاب کنم و تا آخر عمر همان را بازی کنم، انتخاب برای من اصلاً سخت نخواهد بود. پادشاه جدید بازی‌های استراتژیک تاریخی تاج‌گذاری کرده است. پادشاه سلامت باد!

PC Gamer – 94/100

Crusader Kings 3

بگذارید این اطمینان را به شما بدهم، این بازی شگفت‌انگیز است. موتور و اساس داستان به‌طور مداوم شمارا با نکته‌های تاریخی و شخصیت‌های جالب روبه‌رو می‌کند و چالش‌های اجتماعی جالبی وجود دارد که عاشق آن‌ها شده‌ام اما نمی‌توانم فعلاً در موردشان چیزی بگویم. نمی‌توانم بگویم هنوز بازی را تمام کرده‌ام و ده‌ها سؤال از سرنوشت شخصیت‌ها وجود دارد که مایلم در مورد آن‌ها بدانم. فکر کنم بهتر است زمان کمتری به نوشتن بررسی بازی صرف کنم و بیشتر به‌پیش بردن داستان بپردازم.

نمرات کامل بازی

Crusader Kings 3 Meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    pouria

    مهمان

    کی منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به pouria

      نویسنده

      منتشر شده دوست عزیز