پارسی گیم

دانلود بازی Crusader Kings III Northern Lords برای PC

پارسی گیم 29 اسفند 1399 2 دیدگاه
13,833 بازدید

دانلود بازی Crusader Kings III Northern Lords برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژی با تم تاریخی جز عناوین پرطرفداری بوده‌اند که بازیکنان خاصی را به سمت خود جذب می‌کنند؛ اما همین عناوین نیز در سبک‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که هرکدام گیم پلی مخصوص به خود را برای بازیکن ارائه می‌دهند. بازی Crusader Kings III از استودیو Paradox Development بازی‌ای متفاوت در این سبک است که عناصر جدید بسیاری را در بطن گیم پلی خود اضافه کرده است و به تازگی بسته الحاقی Northern Lords نیز برای آن ارائه‌شده است.

سبک گیم پلی بازی برخلاف سایر بازی‌های استراتژی‌ای است که تابه‌حال تجربه کرده‌اید، تمرکز خود را بر روی عناصر مهمی مثل روابط میان افراد، تیپ شخصیتی و حالات روحی و روانی کاراکترها گذاشته و درواقع افرادی که شما تحت کنترل دارید هرکدام یک نقش مهم را در بازی برای شما بازی می‌کنند. در بازی شما باید جامعه خود را بنا کنید و سپس آن را توسعه دهید. روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد که انتخاب‌های زیادی را در دسترس خواهد گذاشت. مهم‌ترین عاملی که با آن در بازی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، همین افراد جامعه هستند. چیزی مانند بازی Sims را در نظر بگیرید که به‌جای یک خانواده، یک جامعه را با تمامی خواسته‌ها و قشرهای آن باید کنترل کنید.

Crusader Kings III Northern Lords

بازی شما را به دقت و رسیدگی به افراد برجسته جامعه تشویق می‌کند. این افراد نقش کلیدی در پیشبرد اهداف شما و توسعه دارند و نحوه برخورد شما با آن‌ها، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد. دیپلماسی شما در قبال این افراد بسیار مهم بوده و آینده حکومتتان را تعیین می‌کند. وصلت‌هایی که اهداف سیاسی در پشت خود دارد و درگذشته یکی از عناصر مهم در روابط میان کشورها بوده نیز در این بازی وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانید مسیر توسعه خود را هموارتر کنید.

بسته الحاقی Northern Lords جوامع شمالی اروپایی را به بازی اضافه کرده است که سبک جدیدی از جوامع هستند و روش‌های متفاوتی را برای توسعه خود برمی‌گزینند. این بسته شامل نیروهای جدید، سبک و تیپ شخصیتی کاراکترهای متنوع و همچنین موسیقی تازه‌ای برای این جوامع شمالی است که روح جدیدی را در بطن بازی دمیده و تجربه آن را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Europa Universalis IV و Total War: Three Kingdoms را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crusader Kings III با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 8.1 64 bit / Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-2120 / AMD® FX 6350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 (1GB) / AMD® Radeon™ HD 7870 (2GB) / Intel® Iris Pro™ 580 / Intel® Iris® Plus G7 / AMD® Radeon™ Vega 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1650 (4GB) / AMD® Radeon™ R9 390X (8GB)
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Best known as fierce raiders from a land of snow and legend, the Norse were a complex society where loyalty was based on more than a noble bloodline. Leaders had to prove themselves as warriors, yes, but also as judges and governors.
Northern Lords is the first Flavor Pack for Crusader Kings III, one of the best reviewed games of 2020. It offers new events and cultural themes related to Norse society.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام DLC جداگانه قابل بازی هستش یا به خود CRUSADER KINGS 3 احتیاجه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      نویسنده

      نسخه قرار گرفته شامل بازی اصلی + تمامی DLCهای منتشر شده است.