دانلود بازی Crusader Kings III Legends of the Dead برای PC
دانلود بازی Crusader Kings III Legends of the Dead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crusader Kings III Legends of the Dead برای PC

پارسی گیم 4 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,959 بازدید

دانلود بازی Crusader Kings III Legends of the Dead برای کامپیوتر

بازی Crusader Kings III Legends of the Dead بسته الحاقی جذابی را به تابلوی غنی از فتنه‌های قرون وسطایی و مدیریت سلسله معرفی می‌کند. این DLC به اهمیت میراث و تأثیر ماندگار چهره‌های افسانه‌ای در طول تاریخ می‌پردازد. در این بسته، بازیکنان وظیفه دارند نه تنها قدرت و نفوذ را تضمین کنند، بلکه اطمینان حاصل کنند که اعمال و دستاوردهای آنها در طول اعصار طنین انداز می‌شود و روایت سلسله خود را برای نسل‌های آینده شکل می‌دهد. مسیر رسیدن به موقعیت افسانه‌ای مملو از چالش‌هایی از جمله بیماری و سوگواری است. در مواجهه با تراژدی، بازیکنان باید تعادل بین مدیریت قلمرو و تشریفات را حفظ کنند.

در قلب Legends of the Dead مفهوم ساخت و تداوم افسانه خانواده شما وجود دارد. بازیکنان این فرصت را دارند که بازگویی حماسی تاریخ خانواده خود را سفارش دهند و اعمال خود را در تاریخچه زمان جاودانه کنند. خواه از طریق اقدامات قهرمانانه در میدان نبرد، پیروزی‌های دیپلماتیک، یا مانورهای سیاسی حیله‌گرانه، هر تصمیمی که توسط بازیکن گرفته می‌شود به شکل گیری میراث سلسله آنها کمک می‌کند. همان‌طور که این داستان‌ها گسترده می‌شوند، مشروعیت حاکمیت بازیکن را تقویت کرده و راه را برای عظمت آینده هموار می‌کنند. از نظر بصری، این بسته الحاقی یک قدم از بازی اصلی جلوتر رفته و شدیداً خیره کننده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی معرفی شده در این بسته، Legendary Playstyle است. به عنوان حاکمان افسانه‌ای، بازیکنان به تصمیمات و اقدامات جدیدی دسترسی دارند که به آنها اجازه می‌دهد از موقعیت خود برای قدرت و نفوذ بیشتر استفاده کنند. از ساختن سازه‌های عظیم که میراثشان را تثبیت می‌کنند تا میزبانی از جشن‌های افسانه‌ای که الهام بخش موسیقی دانان و شاعران برای خواندن ستایش شماست، بازیکنان می‌توانند به طور فعال درک سلسله خود را شکل دهند و جایگاه خود را در تاریخ تضمین کنند. با مکانیک‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های جدید گیم‌پلی، این بسته الحاقی تجربه Crusader Kings را غنی‌تر و بسیار هیجان انگیز می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crusader Kings III Legacy of Persia و Crusader Kings III Wards and Wardens را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crusader Kings III Legends of the Dead برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-2120 / AMD® FX 6350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 660 (2GB) / AMD® Radeon™ HD 7870 (2GB) / Intel® Iris Pro™ 580 / Intel® Iris® Plus G7 / AMD® Radeon™ Vega 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1650 (4GB) / AMD® Radeon™ R9 390X (8GB)
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What good are grand accomplishments and heroic deeds if no one sings of them after you have gone? A royal legacy is only useful, after all, if it can provide cover and legitimacy for those who come after you. Live on in the memory of your subjects and rivals in Legends of the Dead, a Core Expansion for Crusader Kings III. Crusader Kings III: Legends of the Dead adds new heroic gameplay, as you stoke the flames of your fame into a towering bonfire.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.33 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.