بازی Crusader Kings 3 پادشاهان صلیبی 3
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی جدید بازی Crusader Kings 3 ماه آینده منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 1 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
756 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Paradox Interactive در قالب بسته الحاقی جدید بازی Crusader Kings 3 که با نام Fate of Iberia شناخته می‌شود، کشور اسپانیا در قرون وسطی، به این اثر استراتژی اضافه می‌شود. علاقه‌مندان بازی پادشاهان صلیبی 3 می‌توانند اواخر ماه آینده میلادی این اثر را تجربه کنند.

بازیکنان باتجربه سری Crusader Kings می‌دانند که شبه‌جزیره ایبری یکی از پویا‌ترین مناطق اروپا در قرون وسطی است. در طول قرن‌ها، این شبه‌جزیره شاهد جنگ‌های داخلی بین خاندان‌های مختلف و تحولات عظیم فرهنگی بوده است. بسته الحاقی جدید بازی Crusader Kings 3 یعنی Fate of Iberia، روی این موارد تمرکز کرده و قرار است یک سیستم مبارزه تازه ارائه کند. همچنین در قالب این DLC انبوهی از رویداد‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، پوشش‌های جدید مطابق با فرهنگ منطقه ایبری اضافه خواهد شد.

بازی پادشاهان صلیبی 3 دوره رکونکیستا (Reconquista) را به تصویر خواهد کشید. در این دوره تاریخی لشکر‌کشی‌های بسیاری توسط نیروهای عمدتا مسیحی علیه حاکمان مسلمان که در قرن هشتم، شبه‌جزیره ایبری را به اشغال خود درآورده‌اند، به وقوع می‌پیوندد. در بسته الحاقی Fate of Iberia این امکان را خواهید داشت که قلمرو را تحت یک حکومت متحد کنید یا با تقسیم سرزمین‌ها بین گروه‌های متخاصم، میانجی صلح در منطقه باشید.

هم‌زمان با انتشار بسته الحاقی Royal Court، آپدیتی برای بازی Crusader Kings 3 منتشر شد که در قالب آن سیستم فرهنگ این اثر تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشت. بدون شک بهره‌گیری از این سیستم در بسته الحاقی Fate of Iberia جالب‌توجه خواهد بود. DLC مذکور سیستم جدیدی را به بازی پادشاهان صلیبی 3 اضافه می‌کند که با نام Struggles شناخته می‌شود.

بازی Crusader Kings 3 پادشاهان صلیبی 3

DLC جدید بازی Crusader Kings 3 سیستم‌های مختلف اضافه می‌کند

شرکت پارادوکس اینتراکتیو اطلاعات زیادی از سیستم Struggles منتشر نکرده است؛ با این حال به نظر می‌رسد که سیستم مذکور گزینه‌های جدیدی برای مدیریت مناطق درگیر جنگ ارائه می‌کند. تصاویری که شرکت Paradox Interactive منتشر کرده، منوی جدید Iberian Struggle را نشان می‌دهد. بر این اساس مشخص شده که هر یک از مراحل نبرد دارای شرایط خاص خود از نظر جنگ، مذهب، فرهنگ و عوامل دیگر خواهد بود.

Iberian Struggle را می‌توانید به روش‌های مختلف به پایان برسانید. بازیکنان می‌توانند با یکی از روش‌های حفظ وضعیت موجود، استقرار پادشاهی آراگون یا با انجام تنش‌زدایی از منطقه، بسته الحاقی Fate of Iberia را کامل کنند.

بسته الحاقی جدید بازی Crusader Kings 3 شامل بخش‌های مختلفی از جمله رویداد‌های تازه، موسیقی جدید، سنت‌های فرهنگی و توانایی دوئل کردن با دوستان یا دیگر بازیکنان روی یک صفحه شطرنج است. DLC سرنوشت ایبری در تاریخ 31 مه (10 خرداد) منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بسته الحاقی جدید بازی پادشاهان صلیبی 3 چیست؟ این اثر را تجربه کرده‌اید؟ آیا از بازی Crusader Kings III برای آشنایی با تاریخ استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.